Η επιλογή δεν είναι τυχαία, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει θεωρητική επάρκεια και να διευθετήσει μεθοδικά το εκπαιδευτικό του υλικό, προκειμένου να συμβάλλει στη μεταβίβαση της γνώσης. Τα παγκοσμιοποιημένα δίκτυα πληροφοριών και ο νέος επικοινωνιακός λόγος διαμορφώνουν νέα δεδομένα στην οργάνωση των γνωστικών τομέων αλλά και στον τρόπο παρουσίασης και μετάδοσης των πληροφοριών. Σήμερα, οι μαθητές ή οι επιμορφούμενοι έρχονται σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες που ως υλικό και κώδικας επικοινωνίας τους διαπλάθουν και δομούν πεδία αντίληψης και κατανόησης.
Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, ακόμη και να ανταγωνιστεί τα πληροφοριακά δίκτυα, οργανώνοντας σύγχρονα πεδία προσέγγισης και αντίληψης. Θεωρούμε ότι η διδακτική θα πρέπει να απασχολήσει τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να ενταχθούν στη σύγχρονη οπτική για την εκπαίδευση. Ειδικά σε μία περίοδο αμφισβήτησης του ρόλου των θεσμών, η εκπαίδευση μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση των θεσμών και στην αποδοχή τους από τις κοινωνίες των πολιτών.
Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο στη σελίδα www.aie.gr