Εμβρόντητοι παρατηρούμε, για μία ακόμη φορά να επαναλαμβάνεται το ίδιο έργο στην παιδεία, εκείνο που με μαθηματική ακρίβεια την οδήγησε τις περασμένες δεκαετίες στο σημερινό τέλμα. Ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης φαίνεται πως επιδιώκει να εγκληματήσει σε βάρος του σημαντικότερου πυλώνα της χώρας, αυτού της –Ελληνικής, Εθνικής θυμίζουμε- Παιδείας, ευθύνη της οποίας – δυστυχώς όπως προκύπτει – έχει ακόμα.
Τελευταίο του «χτύπημα» η τοποθέτηση του ομότιμου καθηγητή του Καποδιστριακού, Αντώνη Λιάκου στη θέση του επικεφαλής της επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, αλλά και μια σωρεία καθαρά ιδεολογικά στρατευμένων σε μειοψηφούσες στην ελληνική κοινωνία αντιλήψεις (βλ. Θάλεια Δραγώνα) στην αρμόδια «επιτροπή σοφών» που θα λάβει τις τελικές αποφάσεις του νέου Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, ο οποίος μόλις ξεκίνησε.
Με λίγα λόγια, ο κ. Φίλης γίνεται αμέσως φανερό πως επιδιώκει να καταστήσει άλλον έναν Εθνικό Διάλογο για την παιδεία ατελέσφορο ως προς τα μακροχρόνια, επιστημονικώς παραδεδεγμένα και κοινωνικά και εθνικά αποδεκτά αποτελέσματά που αυτός θα έχει. Ως άλλη ΝΔ και ως άλλο ΠΑΣΟΚ επιδιώκει έναν διάλογο που οι περισσότερες διαφορετικές φωνές δεν θα έχουν θέση εκ των προτέρων και τελικώς καμία τους άποψη δεν θα εισακουστεί και δεν θα ληφθεί υπόψη. Αλλά όχι μόνο αυτό. Οι αυθαίρετες και επικίνδυνες απόψεις του επικεφαλής του Εθνικού Διαλόγου είναι τέτοιες που όχι απλά προσβάλουν την ιστορική μνήμη, τους αγώνες και τις θυσίες των Ελλήνων, αλλά και τις ίδιες τις πανανθρώπινες αξίες του πολιτισμού, και την Ιστορική Επιστήμη, με χαρακτηριστικό στοιχείο τις διαφόρου είδους ψευδο-επιστημονικές αντιλήψεις για την πορεία αλλά και την ίδια την ύπαρξη και την συνέχεια του Ελληνισμού στους αιώνες. Τέτοιου είδους επιλογές, συνεχείς και επαναλαμβανόμενες, σε θέσεις καίριες για το ίδιο το μέλλον των νέων Ελλήνων μας οδηγεί να σκεφθούμε πως δεν αποτελούν τυχαίες περιπτώσεις, παρόλες τις διαβεβαιώσεις που προσχηματικά δίνονται στην έναρξη του διαλόγου.
Η Νεολαία Ανεξαρτήτων Ελλήνων καλεί τον κ. Υπουργό Παιδείας και τον εκλεκτό του συνεργάτη, να υπηρετήσουν τη μεταμοντέρνα αντίληψη και τα συμφέροντα που αυτή εξυπηρετεί από κάποιο άλλο πόστο και να αφήσουν τον κρίσιμο τομέα της Παιδείας σε ανθρώπους που πραγματικά γνωρίζουν τις ανάγκες και τα προβλήματά του, ιδιαιτέρως σε αυτή την κρίσιμη ιστορική συγκυρία.
Κύριε Υπουργέ πράγματι, όπως είπατε, υπάρχει πρόβλημα νοοτροπίας. Και η νοοτροπία που υπηρετείτε δεν συνάδει με τη νοοτροπία που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας και κατά το Σύνταγμα, τη νοοτροπία Ελληνικής Εθνικής Συνείδησης. Σεβασμός στην ιστορία μας. Φθάνουν επιτέλους οι πειραματισμοί στην Ελληνική Εθνική Παιδεία και το κακό που έχει γίνει σε ό, τι πολύτιμο έχουμε κληρονομήσει, όπως ανάμεσα σε άλλα και την κακοποίηση της γλώσσα μας.
Καλούμε την ηγεσία της χώρας να αναλάβει με σοβαρότητα τις εθνικές της ευθύνες και να μη συμβάλλει, ακόμα μια φορά, με επιπόλαιες επιλογές λάθος προσώπων στην αλλοίωση, παραχάραξη και ισοπέδωση της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι γραμμένη με ανεξίτηλα γράμματα και δεν χρειάζεται νεωτερισμούς και εκ του πονηρού επεμβάσεις.