– κενά εκπαιδευτικών γερμανικής γλώσσας εμφανίζουν 31 σχολεία,
– κενά εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας εμφανίζουν 17 σχολεία,
– κενά εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής εμφανίζουν 9 σχολεία,
– κενά δασκάλων εμφανίζουν 3 σχολεία και δεκάδες ολοήμερα τμήματα,
– κενά Θεατρικής Αγωγής και Εικαστικών εμφανίζει 1 σχολείο,
– λείπουν 11 νηπιαγωγοί.
Συνολικά, οι σχετικές ελλείψεις υπολογίζεται ότι μπορούν να καλυφθούν με 65 περίπου εκπαιδευτικούς.
Είναι ντροπή ότι σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους τα προβλήματα των κενών στα σχολεία παραμένουν και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ακόμη παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη πρόταση τόσο για τη συνολική κάλυψη αυτών φέτος όσο και για την πρόληψη επανάληψης της ίδιας θλιβερής κατάστασης του χρόνου. Τα κενά στα σχολεία ισοδυναμούν με κενά στην εκπαίδευση των μαθητών μας σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, με αρνητικές συνέπειες τόσο για τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους όσο και για τη μετέπειτα σταδιοδρομία τους.
Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:
- Ποια είναι ακριβώς η κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή της Αχαΐας σε σχέση με το πρόβλημα των κενών στα σχολεία;
- Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί αμέσως το Υπουργείο Παιδείας για την κάλυψη των κενών στα σχολεία της περιοχής της Αχαΐας;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
1) ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
2) ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΧΑΪΑΣ