12640498_10208672147620844_8941297491684062503_oΒρισκόμαστε στη σχολική χρονιά 2015-16.
Η κυρία Φερνογύρου αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τον παρατεταμένο παλιμπαιδισμό του γιου της του Ριρή και αναζητά το φροντιστήριο που θα μπορέσει να τον μεταλλάξει σε ώριμο και υπεύθυνο μαθητή !
-Καλημέρα σας, Φερνογύρου ονομάζομαι και έχω ραντεβού ενημέρωσης για τα προγράμματα σας.
-Καλωσήλθατε στην «Ωριμότητα»
-Δεν σας κρύβω, ότι μόλις επισκέφθηκα το «Η Barbie σε σχολή δεν βάζει» καθώς και το «Πετάω την πιπίλα μου», από τα οποία ενημερώθηκα για τα προγράμματα ωρίμανσης που εφαρμόζουν.
-Μα τι λέτε τώρα κυρία Φερνογύρου, το «Η Barbie σε σχολή δεν βάζει» υπέβαλε τους μαθητές σε ξεπερασμένα σοκ ότι τάχαμου είναι σκουπιδιάρηδες του Δήμου, σε συνεννόηση με τους οδηγούς των απορριμματοφόρων, όταν εμείς τους υποβάλαμε στο σοκ του παιχνιδιού ρόλων, όπου τους βάζαμε να κάνουν τους καθαριστές παρπρίζ στα φανάρια ! – Όσο για το «Πετάω την πιπίλα μου» – αυτό κι αν είναι ξεπερασμένο, – καθώς βάζει τους μαθητές να κάνουν τα γκαρσόνια και να σερβίρουν ποτά σε εικονικά μπαρ με θαμώνες αθίγγανους, όταν εμείς τους βάζαμε να παριστάνουν τα ποδόμακτρα κατωφλίων στα οποία σκουπίζουν τα παπούτσια τους εικονικοί πτυχιούχοι πανεπιστημίων !
-Τέλος πάντων, πείτε μου τι παραπάνω προσφέρετε εσείς από τους ανταγωνιστές σας.
-Να σας πω, εμείς οργανώνουμε τις ημερίδες «Πετάω στα σκουπίδια το αρκουδάκι μου» κατά τη διάρκεια των οποίων, στο πρώτο στάδιο κρατούν από ένα αρκουδάκι και τελετουργικά το καταστρέφουν αργά, ενώ φωνάζουν «Δείτε με μπαμπά και μαμά, μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό στο μαξιλάρι μου». Κατόπιν στο δεύτερο στάδιο μύησης βάζουμε τους γονείς τους να τους δώσουν ένα εφάπαξ χαρτζιλίκι 500 Ευρώ, το οποίο είναι υποχρεωμένα να αποπληρώσουν σε 100 δόσεις των 5 ευρώ, με την απειλή, ότι αλλιώς θα πεταχτούν έξω από το δωμάτιο τους στο οποίο θα εγκατασταθεί ένας Γερμανός τουρίστας. Στο τελικό στάδιο μύησης βάζουμε τους μαθητές να φωνάξουν δυνατά 100 φορές από το μπαλκόνι: «Δεν θα ξαναπαίξω με το αρκουδάκι μου, ούτε θα ξαναδανειστώ»
-Κύριε διευθυντά της «Ωριμότητας», οι μέθοδοί σας ομολογώ, ότι μου φαίνονται σχετικά βάναυσες, θα μου επιτρέψετε να το ξανασκεφτώ.
-Κυρία Φερνογύρου, ίσως να μη με θυμάστε, αλλά εγώ είμαι αυτός που κάποτε κράτησα ένα αρκουδάκι για να με αναγνωρίσετε στην παιδική χαρά, που βγάζατε το Ριρή μικρό και αυτό το αρκουδάκι δεν θα ήθελα να το μάθει ο κύριος Φερνόγυρος !
-Το ξανασκέφτηκα, προχωρήστε παρακαλώ με την εγγραφή του Ριρή !

Προηγούμενο άρθροΥλικό Μαθημάτων Λυκείου
Επόμενο άρθροΔημοσθένης, Κατά Τιμοκράτους 212-213
Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.