ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1. Ποια είναι η πιθανότερη ημερομηνία για τη διδασκαλία των «Φοινισσών» και με βάση ποια κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα αυτό;
2. Πώς η γνώση του ιστορικού (πολιτικού και φιλοσοφικού) συγκειμένου συμβάλλει στην πλαισιωμένη κατανόηση του έργου και άρα στην αποκατάσταση, στο μέτρο του δυνατού, της εμπειρίας του αρχαίου Αθηναίου θεατή;
3. Ποια τεκμήρια μάς οδηγούν στην υποψία ότι μέρος των «Φοινισσών» είναι παρέμβλητο, δηλαδή ότι στο έργο υπήρξε παρέμβαση από άλλο ή άλλα χέρια; Ποιες σκηνές του έργου ακριβώς «αθετούν», δηλαδή διαγράφουν, οι σύγχρονοι φιλόλογοι;
5. Οι «Φοίνισσες» έχουν χαρακτηριστεί ως ένα θηβαϊκό μυθικό «μεγακείμενο», με την έννοια ότι για πρώτη φορά απαντά μέσα σε ένα και μόνο έργο ολόκληρη η σειρά των γεγονότων που σημάδεψαν την ιστορία της Θήβας. Δικαιολογήστε τον χαρακτηρισμό αυτόν, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο την πλοκή του έργου, αλλά και το περιεχόμενο των χορικών ωδών.
6. Πέρα από το ευρύ φάσμα των αναφορών στο παρελθόν και εμμέσως στο μέλλον της Θήβας, ποιο είναι το στοιχείο που κάνει την πλοκή των «Φοινισσών» να ξεχωρίζει, που της προσδίδει ιδιαιτερότητα και πρωτοτυπία, από την άποψη της δομής;
Οι υπόλοιπες ερωτήσεις στη σελίδα antonispetrides.wordpress.com