H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης

Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – WEBINARS 

Μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία από την EMPLOY

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια νέα μορφή παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στην άνθηση των νέων τεχνολογιών. Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσα από το διαδίκτυο συνάδει με τις ανάγκες της εποχής: εκμηδενίζει τις αποστάσεις και εξοικονομεί χρόνο, χωρίς να υπολείπεται στην ποιότητα της εκπαίδευσης που λαμβάνει ο συμμετέχων. Εκτός αυτών, πρόκειται για μια μορφή υπηρεσιών φιλική προς το περιβάλλον, λόγω της μείωσης των μετακινήσεων και της κατανάλωσης χαρτιού.

Μετά από μια επιτυχημένη πολυετή πορεία στο χώρο της δια βίου εκπαίδευσης, η εταιρία EMPLOY έπειτα από πλήθος αιτημάτων σας προσφέρει την ευκαιρία να παρακολουθήσετε webinars με πλούσια θεματολογία και υψηλή ποιότητα, με πεπειραμένους εισηγητές.

Το παρόν σεμινάριο το οποίο επιθυμείτε να παρακολουθήσετε είναι webinar.

Θα υλοποιηθεί δηλαδή διαδικτυακά και όχι με φυσική σας παρουσία.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο τέλος της σχετικής ανακοίνωσης.

Εισαγωγή

Ο Αυτισμός είναι μια διαταραχή και ανήκει στις λεγόμενες Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Τα γενικά χαρακτηριστικά του αυτισμού είναι γνωστά στους περισσότερους επαγγελματίες του χώρου: σοβαρές δυσκολίες στην επικοινωνία, στις κοινωνικές και συναισθηματικές εκδηλώσεις, δυσκολίες στο να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και να εντοπίσουν ή να καταλάβουν τη μεταφορική χρήση της γλώσσας και έλλειψη φαντασίας. Ο Αυτισμός όμως συνοδεύεται συχνά και από άλλα συνωδά προβλήματα όπως σωματική εξουθένωση, υπερδιέγερση, επιθετικότητα, έλλειψη ύπνου, κούραση, αποθάρρυνση, κατάθλιψη, άγχος, έλλειψη προσοχής και το και λεγόμενο «αυτιστικό burnout». Αυτό αφορά κυρίως αυτιστικούς ενήλικες υψηλής λειτουργικότητας, που προσπαθούν να μοιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερα με τα νευροτυπικά άτομα. Πολλές φορές τείνουν να καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες, ώστε να μοιάζουν περισσότερο «φυσιολογικά» στην υπόλοιπη κοινωνία, γεγονός που τα εξουθενώνει τόσο σωματικά και πνευματικά όσο και ψυχολογικά.

Η Συνειδητότητα και ανάπτυξη ικανοτήτων αυτοδιαχείρισης είναι μια νέα τεχνική για παιδιά, εφήβους και ενηλίκους με αυτιστικές συμπεριφορές και επιπλέον επιθετικότητα, αυτοτραυματισμούς, άγχος και διαταραχές ύπνου. Είναι ένας εναλλακτικός τρόπος στο να εκπαιδευτούν τα άτομα στην αυτοδιαχείριση και στην αντιμετώπιση νέων καταστάσεων, προκλήσεων και μεταβάσεων. Έχει σαν σκοπό να βοηθήσει τα άτομα, στα οποία αναφέρεται, με έναν εναλλακτικό, καινούργιο τρόπο, ώστε αυτά να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες επίλυσης και αντιμετώπισης διάφορων δύσκολων καταστάσεων Είναι μια τεχνική που γενικά βασίζεται σε ανατολικές παραδόσεις και βουδιστικές πρακτικές. Αφορά ένα είδος διαλογισμού, συγκέντρωσης και τεχνικών χαλάρωσης, που επιτρέπουν στο άτομο να είναι συγκεντρωμένο στο παρόν, να μην είναι επικριτικό, να ελέγχει τις αντιδράσεις του, να στρέφει την προσοχή του σε κάτι ουδέτερο (πχ μέρος του σώματος, αναπνοή, ήχοι του περιβάλλοντος) και να μη σκέφτεται οτιδήποτε άλλο το ενοχλεί, το αγχώνει και του προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα. Επίσης συνδυάζεται άριστα με πρακτικές και τεχνικές (όπως είναι η ΑΒΑ) που αποδεδειγμένα βοηθούν τα άτομα με αυτισμό. Εκτός όμως από την εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό σε αυτή την τεχνική, είναι κατάλληλη και χρήσιμη τεχνική και για την εκπαίδευση γονέων, εκπαιδευτικών και των υπόλοιπων επαγγελματιών στην αντιμετώπιση των προκλητικών συμπεριφορών των παιδιών, με τα οποία έρχονται σε επαφή.

Στόχος Επιμόρφωσης

Στόχος της συγκεκριμένης επιμόρφωσης είναι να διαφωτίσει τα άτομα που θα την παρακολουθήσουν σχετικά με κύρια και τα συνωδά προβλήματα του αυτισμού, όπως είναι οι επιθετικές συμπεριφορές, το άγχος, η κατάθλιψη, οι επαναλαμβανόμενες σκέψεις και τα προβλήματα ύπνου.

Επίσης ένας δεύτερος στόχος είναι να μάθουν τα άτομα για τη νέα εναλλακτική μέθοδο αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων και την αποτελεσματικότητά της. Δηλαδή να μάθουν για τη φιλοσοφία και το θεωρητικό υπόβαθρο που κρύβεται πίσω από αυτή.

Επιπλέον κρίνεται σκόπιμο να γίνει ενημέρωση για τις τρείς μεγάλες υποκατηγορίες της τεχνικής αυτής, τον σκοπό που εξυπηρετεί η κάθε μια από αυτή, τα υπέρ και τα κατά της, καθώς και την πρακτική εφαρμογή της τεχνικής αυτής από τα άτομα με αυτισμό. Επίσης θα αναδειχθεί το πώς μπορεί να συνδυαστεί η τεχνική αυτή με ήδη αποδεκτές τεχνικές όπως είναι η Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς, ώστε άτομα με αυτισμό να μπορούν να εκπαιδευτούν.

Τέλος,  ένας τρίτος στόχος είναι να γίνει κατανοητό πως αυτή η τεχνική μπορεί να βοηθήσει γονείς και επαγγελματίες που ασχολούνται με άτομα με αυτισμό, ώστε να είναι σε θέση οι ίδιοι να αντιμετωπίζουν με ηρεμία τις δύσκολες συμπεριφορές του παιδιού.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς παιδαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση του αυτισμού και των συνοδών προβλημάτων του και να μάθουν πως οι ίδιοι μπορούν να εκπαιδεύσουν τα άτομα με αυτισμό στην τεχνική αυτή για να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν καλύτερα συμπεριφορές πρόβλημα, όπως είναι η επιθετικότητα και το άγχος.

                  Επίσης, απευθύνεται σε επαγγελματίες (ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.α.) που συνεργάζονται με παιδιά με αυτισμό και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους.

                  Απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να τον αυτισμό και να μάθουν πώς οι ίδιοι μπορούν να λάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο.

                  Τέλος απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν οι ίδιοι να εκπαιδευτούν στην τεχνική αυτή ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τη δική τους σωματική, ψυχική και επαγγελματική τους εξουθένωση.

Περιεχόμενο webinar

10:45 – 11.00 

                                                     

 Είσοδος στη διαδικτυακή πλατφόρμα και αναμονή έναρξης                                        σεμιναρίου 11:00 – 12:30

 

    Α  ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφεί ο αυτισμός. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή, αρχίζοντας από τους πρώτους μελετητές του. Ύστερα θα γίνει περιγραφή των χαρακτηριστικών του αυτισμού (κύριων και δευτερευόντων) και διαχωρισμός από τις άλλες ΔΑΔ. Θα δοθούν τέλος δημογραφικά στοιχεία και στοιχεία για την υπαιτιότητα του αυτισμού.

  • ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφούν όλες οι θεραπευτικές μέθοδοι που υπάρχουν αυτή τη στιγμή για την εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό και που στοχεύει η κάθε μία και θα δοθούν και παραδείγματα. Επίσης θα αναφερθούν οι προϋποθέσεις για την επιτυχία μιας μεθόδου.

  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ (MINDFULNESS)

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφεί η τεχνική αυτή. Θα γίνει μια σύντομη αναφορά στη βασική θεωρεία που υπάρχει πίσω από αυτή την τεχνική και θα δοθούν παραδείγματα χρήσης αυτής της μεθόδου από διάφορα δείγματα του πληθυσμού και τα θετικά αποτελέσματα της.

12:30 – 12:40

 Διάλειμμα

12:40 – 14:15

Β ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφεί η τεχνική αυτή και η προσαρμογή που έχει γίνει για τα άτομα με αυτισμό. Θα παρουσιαστούν οι τρεις τεχνικές που υπάρχουν αυτή τη στιγμή για τα άτομα με αυτισμό και θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε μιας.

  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφεί πως μπορεί να εκπαιδεύσει κανείς τα άτομα με αυτισμό στη νέα αυτή μέθοδο, ποια είναι τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.

  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΓΟΝΕΙΣ

Στη θεματική αυτή ενότητα θα περιγραφεί πως μπορεί να βοηθήσει η τεχνική αυτή άτομα πουν ζουν και εργάζονται με άτομα με αυτισμό, όπως είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Θα δοθούν παραδείγματα εφαρμογής της τεχνικής αυτής.

 

Ημερομηνία και ώρα υλοποίησης

Ημερομηνία διεξαγωγής:                                 Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Ώρα εισόδου στην πλατφόρμα:                   10:45 – 11:00

Ώρες διεξαγωγής:                                                11:00 – 14.00

 Επιμορφώτρια

Σκόδρα Ευγενία, Ψυχολόγος

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στη σχολή ΦΠΨ με κατεύθυνση ψυχολογία και έκανε Μεταπτυχιακό στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου στον τομέα Ειδική Ενιαία Εκπαίδευση. Από το 2011 συνεργάζεται σαν εξωτερικός συνεργάτης-ψυχολόγος με Κέντρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, όπου έχει εφαρμόσει με επιτυχία την τεχνική mindfulness.

Παροχές & δηλώσεις συμμετοχής

 

 

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή
  • Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή

Για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου αναγράφοντας ΣΩΣΤΑ όλα τα στοιχεία σας.

Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση θεωρείται δεδομένη μόνο εφόσον κάνετε την κατάθεση του ποσού συμμετοχής μέχρι την τελική ημερομηνία προεγγραφής στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που αναφέρεται παρακάτω:

  • Τελική Ημερομηνία Προεγγραφής: 06 / 06 /2017
  • Ποσό Συμμετοχής: 35€

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

αριθμός λογαριασμού κατάθεσης  0026.0037.01.0200499162

δικαιούχος ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ

(μέσω ebanking: IΒΑΝ GR1102600370000010200499162|οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα μέσω ebanking επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα | μέσω ebanking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό Σ28 και το ονοματεπώνυμο σας. Δίχως κατάθεση του ποσού συμμετοχής δεν δεσμεύεται η θέση.

Σημαντική σημείωση:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε μην προχωρήσετε σε πληρωμή εάν προηγουμένως δεν έχετε δηλώσει ηλεκτρονική συμμετοχή, καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ακυρώσεις θέσεων και επιστροφή του ποσού γίνονται δεκτές μέχρι και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής, και εφόσον ειδοποιηθεί εγκαίρως τηλεφωνικά το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση το ποσό  παρακρατείται και επιτρέπονται μόνο αντικαταστάσεις συμμετοχών με άλλο άτομο ή ηλεκτρονική αποστολή του επιμορφωτικού υλικού.

Γραμματεία webinar

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

 

Τ.      2310.230545 | 211.7706766

  1. M. contact@e-employ.gr| U   www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Αφού εγγραφείτε στο σεμινάριο, θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο ένα email επιβεβαίωσης. Αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές και έχετε προβεί στην κατάθεση του ποσού θα λάβετε ένα email που θα σας προσκαλεί να εγγραφείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Αφού κάνετε την εγγραφή σας λαμβάνετε ένα email από την πλατφόρμα που σας καλεί να συνδεθείτε “Join“. Συνιστάται να συνδεθείτε εκείνη την ώρα για να δείτε αν μεταφέρεστε αυτόματα στο χώρο αναμονής του σεμιναρίου ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα. Την ημέρα του webinar συνιστάται να «μπείτε» στη σχετική σελίδα περίπου 15 λεπτά πριν την ώρα της έναρξης, για να μπορέσετε να εξοικειωθείτε με τις δυνατότητες του προγράμματος.

Ωστόσο, για λόγους μεθοδικότητας, θα σας αποστείλουμε εκ των προτέρων και οδηγίες, συμβουλές και εικόνες για το εικονικό περιβάλλον (web classroom), ώστε να μπορείτε να εξοικειωθείτε και πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.

 

FAQs

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω;

Αρκεί να έχετε πρόσβαση σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με γρήγορη και σταθερή ταχύτητα την ώρα που διεξάγεται το σεμινάριο, από όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε!

 

Τι λογισμικό χρειάζεται;

Δεν χρειάζεται να «κατεβάσετε» κάποιο πρόγραμμα. Η πρόσβασή σας γίνεται στον browser (firefox, chrome, internet explorer,  κτλ.) που ήδη χρησιμοποιείτε ακολουθώντας ένα link που θα σας δοθεί με την εγγραφή σας και ξεκινάτε να παρακολουθείτε με πολύ απλά βήματα.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευκολία πρόσβασης, ακόμα και αν διαμένετε σε απομακρυσμένες ή δύσβατες περιοχές. Γλιτώνοντας τις μετακινήσεις εξοικονομείτε χρήματα και πολύτιμο χρόνο. Τα πλεονεκτήματα αφορούν και το περιβάλλον μας, καθώς η απουσία μετακινήσεων αλλά και εκτυπωμένου υλικού καθιστά τα webinars φιλικά προς το περιβάλλον.

 Θα λάβω κάποια βεβαίωση;

Η βεβαίωση θα σας σταλεί ηλεκτρονικά με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή στο webinar. Θα είναι αντίστοιχη της διάρκειας του σεμιναρίου και θα αναγράφει τη θεματική που παρακολουθήσατε.

 

 

Πόσο εύκολο είναι;

Εφόσον έχετε διαβάσει τις οδηγίες που θα σας έχουν αποσταλεί και εφόσον θα έχετε εισέλθει (Join) αρκετά λεπτά πριν την έναρξη του σεμιναρίου, η παρακολούθησή του είναι εξαιρετικά εύκολη και η πλατφόρμα που επιλέξαμε είναι ιδιαίτερα εύχρηστη για τους συμμετέχοντες, ενώ παρέχει εικονικό ‘χώρο αναμονής’, ‘αίθουσα διδασκαλίας’ και ‘χώρο’ συζήτησης.

 

Θα παρέχεται υλικό;

Το υλικό θα σας αποσταλεί μέσω του προσωπικού σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.

Εάν δεν μπορώ να παρακολουθήσω το webinar την ώρα της διεξαγωγής, μπορώ να το παρακολουθήσω αργότερα;

Όχι. Για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων το video του webinar δεν  διανέμεται.

Παίρνω βεβαίωση παρακολούθησης εάν έχω καταθέσει το ποσό και δεν μπορέσω να παρακολουθήσω το σεμινάριο;

Όχι, αποστέλλεται μόνο το επιμορφωτικό υλικό που παραχωρεί ο εισηγητής. Βεβαίωση παρακολούθησης χορηγείται μόνο σε αυτούς που παρακολουθούν το σεμινάριο καθ’ όλη τη διάρκεια.

 

Είναι το ίδιο με το να παρακολουθήσω δια ζώσης;

Η εισήγηση θα ακούγεται με τον ίδιο τρόπο, θα μπορείτε να βλέπετε τον εισηγητή, αλλά απουσιάζει η οπτική επαφή μεταξύ συνεκπαιδευόμενων. Ωστόσο, μαθησιακός στόχος των webinars είναι η ανάπτυξη περισσότερων και πιο εξειδικευμένων θεματικών ενοτήτων, σε σύγκριση με άλλου τύπου δραστηριότητες δια βίου εκπαίδευσης (σεμινάρια, ημερίδες, διαλέξεις).

Χορηγοί Επικοινωνίας

www.paideia-ergasia.gr

www.filologikos-istotopos.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.