Βρισκόμαστε στο 1941 εν μέσω γερμανικής κατοχής.

Ο τότε υπουργός παιδείας αποφασίζει να επιτρέψει την ελεύθερη εγγραφή στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και στο Μετσόβιο πολυτεχνείο. Το αποτέλεσμα ήταν:
Στη Νομική 8.590 εγγραφές (72% επί του συνόλου των εγγραφών). Ακολούθησε η Ιατρική με 1.860 εγγραφές (15,5%). Το Χημικό με 746, το Μαθηματικό με 173, η Φιλοσοφική με 142, η Θεολογική με 114, το Οδοντιατρικό Σχολείο με 108, το Φυσικό με 60, το Φαρμακευτικό με 40 και τέλος το Φυσιογνωστικό με 7.

Βρισκόμαστε στο 2017 εν μέσω αριστερής διακυβερνήσεως.

Ο υπουργός παιδείας ανακοινώνει την ελεύθερη εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και αρχίζει να μελετά αορίστως τρόπους επίτευξης, όπως η πανεπιστημιοποίηση των Τ.Ε.Ι.

Έτσι αρχίζει να κτίζεται ένα ασημένιο σύννεφο με τους ατμούς μιας ασθμαίνουσας κοινωνίας.
Το όραμα έχει ως εξής : Υπάρχει καταρχήν μία Ασημένια πύλη η οποία στο υπέρθυρο γράφει: «Μορφωτικόν Ίδρυμα δια ανεπίδεκτους νέους » Χιλιάδες νέοι κατευθύνονται στην πύλη, ενώ οι γονείς τους σφουγγίζουν τα δάκρυα από συγκίνηση, βλέποντας τα καμάρια τους να εισέρχονται δια της πύλης, στη Νομική, στην Ιατρική και το πολυτεχνείο. Κάποιοι άλλοι γονείς περιμένουν να μπουν πρώτα τα παιδιά τους και μετά εισέρχονται και οι ίδιοι.

Το υπουργείο παιδείας δεν θα πρέπει πλέον να ονομάζεται έτσι, αλλά Hogwarts !
Ο υφυπουργός μαζί με άλλα στελέχη ψάχνουν ξεχασμένα ξόρκια του παρελθόντος και εκείνα τα μαγικά δεσίματα για να πετύχουν το ακατόρθωτο : Πως θα συμπιεστούν στα αμφιθέατρα της Νομικής και της Ιατρικής 50.000 φοιτητές. Το μαγικό υπουργείο των Highlands της φαντασίας και φυσικά ο ίδιος ο Harry Potter έχουν το λόγο μαζί με το μαγικό τους ραβδί !

Προηγούμενο άρθροΣεμινάριο:«Η ευτυχία είναι επιλογή μας: Πρόγραμμα ασκήσεων αυτo-βελτίωσης του ευ-ζην»
Επόμενο άρθροΠροκήρυξη εξ αποστάσεως προγράμματος: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές και εφαρμογές
Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.