Διαδικτυακή Ημερίδα: Εξ Αποστάσεως Ψηφιακή Εκπαίδευση σε σχολικά περιβάλλοντα: Διεθνής εμπειρία, Καλές πρακτικές στην Ελλάδα και προκλήσεις
Το Σάββατο 19 Μαρτίου 2022, ώρες 10.30-13.30, πρόκειται να πραγματοποιηθεί διαδικτυακή ημερίδα με θέμα: Εξ Αποστάσεως Ψηφιακή Εκπαίδευση σε σχολικά περιβάλλοντα: Διεθνής εμπειρία, Καλές πρακτικές στην Ελλάδα και προκλήσεις.
Το απροσδόκητο κλείσιμο των σχολείων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού ανέδειξε την ανάγκη εκτεταμένων προγραμμάτων εξ αποστάσεως ψηφιακής εκπαίδευσης, κάτι στο οποίο το σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα έπρεπε να ανταπεξέλθει. Ένα από τα σημαντικότερα θέματα στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, από το οποίο εξαρτάται μάλιστα σε μεγάλο βαθμό η επιτυχία της, είναι η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών σε σύγχρονα μοντέλα σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης από απόσταση αξιοποιώντας τις μοντέρνες τεχνολογίες καθώς
και η διαθεσιμότητα εύχρηστων εκπαιδευτικών εργαλείων. Είναι κοινά αποδεκτό ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανταποκρίθηκαν με ικανοποιητικό τρόπο στην νέα κατάσταση, γεγονός που αναγνωρίστηκε. Πανεπιστήμια και άλλοι φορείς προσπάθησαν να στηρίξουν το εγχείρημα με επιμορφώσεις, όπως το έργο «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ολιστική προσέγγιση)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020” το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (https://t4e.sch.gr).
Στην ημερίδα αυτή θα παρουσιαστούν παραδείγματα, εμπειρίες και καλές πρακτικές της εφαρμογής εξ αποστάσεως ψηφιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολικά περιβάλλοντα, οι σύγχρονες τάσεις στην αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εργαλείων και οι προκλήσεις που υπάρχουν παγκοσμίως, κάνοντας αναφορά και στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Δείε το πρόγραμμα στο https://www.uoa.gr/fileadmin/user_upload/PDF-files/ekdilwseis/Hmerides-Seminaria/2022/1703_psifiaki_ekpaideysi_se_sxolika_perivallonta.pdf
Σύνδεσμος παρακολούθησης: https://youtu.be/2FL9i7odFp4