Διάψευση δημοσιεύματός σας σχετικού με τη λειτουργία του Τμήματος Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών του ΕΚΠΑ
Αξιότιμε κύριε Παπαγιαννούλη,
με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμά σας στον ενημερωτικό ιστότοπο news247.gr περί δήθεν μείωσης και υποδιπλασιασμού του αριθμού των εισακτέων στο Τμήμα μας από τους 153 κατά το ακαδ. έτος 2022-2023 στους 85 για το επόμενο ακαδ. έτος (2023-2024), είδηση που αναδημοσιεύθηκε, εν συνεχεία, στους εκπαιδευτικούς ιστοτόπους alfavita.gr, inewsgr.com, topics.gr, αναρτήθηκε δε, επιπροσθέτως, στον προσωπικό Linkedin λογαριασμό σας, σάς ενημερώνουμε ότι η Προσωρινή Συνέλευση του Τμήματος Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών διαψεύδει κατηγορηματικά ως ανυπόστατο και ψευδή τον παραπάνω ισχυρισμό σας.
Η διακύμανση του εν λόγω αριθμού από την έναρξη λειτουργίας της Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας κατά το ακαδ. έτος 2016-2017 και μέχρι και σήμερα έχει ως εξής:
Ακαδ. έτος |
Αριθμός εισακτέων |
2016-2017 |
80 |
2017-2018 |
80 |
2018-2019 |
85 |
2019-2020 |
85 |
2020-2021 |
85 |
2021-2022 |
85 |
2022-2023 |
85 |
2023-2024 |
85 |
Για του λόγου το αληθές παραθέτουμε, μέσω του παρακάτω συνδέσμου, τα σχετικά ΦΕΚ με τις Υπουργικές Αποφάσεις καθορισμού του αριθμού εισακτέων:
https://drive.google.com/drive/folders/15pX0AKp2e47ynllsF-5BWFls1KEezrTA?usp=sharing
Εν όψει της επικείμενης συμπλήρωσης μηχανογραφικών δελτίων από τους υποψήφιους φοιτητές, η Προσωρινή Συνέλευση του Τμήματος Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών του ΕΚΠΑ εκφράζει την ανησυχία της για την άκριτη διακίνηση, μέσω του διαδικτύου, εκπαιδευτικών πληροφοριών μη ανταποκρινόμενων στην πραγματικότητα, οι οποίες και θα μπορούσαν να παραπλανήσουν τους υποψηφίους.
Με την πεποίθηση ότι παρόμοια περιστατικά ζημιώνουν την εικόνα όχι μόνον του Τμήματός μας αλλά και αυτήν της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ και του Ελληνικού Πανεπιστημίου εν γένει, παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα, προς αποκατάσταση της αλήθειας, σε διάψευση/διόρθωση του παραπάνω δημοσιεύματός σας χρησιμοποιώντας κάθε πρόσφορο τρόπο πληροφόρησης του εκπαιδευτικού κοινού μέσω του ηλεκτρονικού τύπου.
Με εκτίμηση,
Η Πρόεδρος