Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 496

Μαθησιακές Δυσκολίες και δεξιότητες συμβουλευτικής για ειδικούς και εκπαιδευτικούς

0

Σύντομη Περιγραφή

Στο εξειδικευμένο αυτό e-learning πρόγραμμα διάρκειας 100 ωρών, οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν σε ένα κομβικό πεδίο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που αφορά στις Μαθησιακές Δυσκολίες. Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το θεωρητικό υπόβαθρο που είναι απαραίτητο για την κατανόηση των μαθησιακών δυσκολιών αλλά και συγκεκριμένες στρατηγικές και παρεμβάσεις για την ατομική και ομαδική διδασκαλία και την κατάρτιση εκπαιδευτικού προγράμματος, κατάλληλα προσαρμοσμένου στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Φοιτητές καθώς και κάθε ειδικό επιστήμονα που επιθυμεί να αναβαθμίσει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του και εργάζεται ή σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Οφέλη Παρακολούθησης
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των συμμετεχόντων και σε επίπεδο γνώσεων και στάσεων στοχεύει στην κατάρτιση τους στο συγκεκριμένο θεματικό πεδίο, μέσω μια επιμόρφωσης πιστοποιημένης από έναν καταξιωμένο φορέα στον κλάδο του παρέχοντας πρόσθετα πλεονεκτήματα στο ατομικό του portfolio. Συνθέτοντας γνώσεις και καλλιεργώντας συνδυαστικά δεξιότητες που αφορούν τόσο τις μαθησιακές δυσκολίες όσο και τη συμβουλευτική θα συμβάλλει ενεργά στην αποτελεσματικότερη άσκηση του ρόλου του συμμετέχοντα ως εκπαιδευτικού/παιδαγωγού στο χώρο της ειδικής αγωγής.

Πληροφορίες e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Σχολική Ψυχολογία

0

Αναμφίβολα, οι γνώσεις και το υπόβαθρο σχολικής ψυχολογίας κρίνονται καταλυτικές σε όσους εργάζονται με παιδιά και εφήβους ειδικά στη σύγχρονη πραγματικότητα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, διάρκειας 400 ωρών, αποσκοπεί στην καλλιέργεια και μετάδοση γνώσεων Σχολικής Ψυχολογίας απευθυνόμενο σε πτυχιούχους ή φοιτητές/τριες που επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη με παιδιά και εφήβους (ή/και τις οικογένειές τους) στο σχολικό περιβάλλον ή σε άλλους φορείς και οργανισμούς που ασχολούνται με τη διαπαιδαγώγηση και τη μάθηση. 

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Εργο-Λόγοθεραπευτές, Φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. Ωρομίσθιων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ) με Αρ. Πρωτ. 4259/221/01.09. 
2. Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
3. Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) & Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του Ο.Α.Ε.Δ.
Τέλος, αξίζει να επισημανθεί πως η κατάρτιση και η πιστοποιημένη επιμόρφωση στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο προκρίνεται ως σημαντικό προσόν επιλογής στην αξιολόγηση υποψηφιοτήτων από Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, Ι.Ε.Κ., Φροντιστήρια, ΚεΔιΒιΜ)

Πληροφορίες e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων & Δια Βίου Μάθηση: Αρχές, Φιλοσοφία & Μεθοδολογία για ΣΔΕ, ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΔΒΜ

0

Σύντομη Περιγραφή

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, 400 ωρών, προσφέρεται σε όσους αναζητούν μια προοπτική καριέρας στην εκπαίδευση ενηλίκων και ευρύτερα στο ανερχόμενο πεδίο της Δια Βίου Μάθησης. Όσοι θα συμμετέχουν, ανεξαρτήτως επιπέδου και εμπειρίας στην εκπαίδευση ενηλίκων, θα επικαιροποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους ή θα κατακτήσουν νέες εκπαιδευτικές δεξιότητες, θα βελτιώσουν την επαγγελματική ικανότητά τους σε ότι αφορά το σχεδιασμό, την οργάνωση και την προετοιμασία της διδακτικής τους παρέμβασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις πρακτικές ανάγκες τους ως μελλοντικοί εκπαιδευτές ενηλίκων.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε πτυχιούχο που ενδιαφέρεται να εργαστεί σε δομές, φορείς και οργανισμούς που σχετίζονται με τη Δια Βίου Μάθηση-Εκπαίδευση Ενηλίκων

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.)  
2. για Αποσπάσεις Μονίμων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) 
3. Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) 
4. Υποδιευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) 
5. Διευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) 
6. Υποδιευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) 
7. Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.)
8. Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)
9. Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)
10. Εκπαιδευτών Ενηλίκων για e-ΚΔΒΜ
11. Εκπαιδευτικού Προσωπικού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
12. Εκπαιδευτών Ενηλίκων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), τις Πειραματικές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.)
13. Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
14. Υπευθύνων Εκπαίδευσης και Επικεφαλής υπευθύνων Εκπαίδευσης της πράξης «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)» στα πλαίσια Προγραμματικών Συμβάσεων.
15. Συμβούλων – Συντονιστών Εκπαίδευσης σε Καταστήματα Κράτησης
Τέλος, αξίζει να επισημανθεί πως η κατάρτιση και η πιστοποιημένη επιμόρφωση στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο προκρίνεται ως σημαντικό προσόν επιλογής στην αξιολόγηση υποψηφιοτήτων από Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, Ι.Ε.Κ., Φροντιστήρια, ΚεΔιΒιΜ και γενικότερα δομές που δραστηριοποιούνται ή/και σχετίζονται με την εκπαίδευση ενηλίκων)

Πληροφορίες e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Π.Ε.Φ.: Αφιέρωμα στον Φάνη Ι. Κακριδή

0

 

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

τιμά τον Φάνη Ι. Κακριδή, αγαπημένο δάσκαλο και πολύτιμο συνεργάτη

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019, 6.15 μ.μ.

ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

(Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Αρσάκειο Μέγαρο)

*

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τασούλα Καραγεωργίου, Πρόεδρος της ΠΕΦ: «Ο Κακριδής στον ουρανό των   αριστοφανικών Ορνίθων»(σύντομη εισαγωγική ομιλία)

Προεδρία: Αντώνης Μαστραπάς , δ.φ.

Κατερίνα Συνοδινού, Ομότιμη Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων:

«Φάνης Ι. Κακριδής: Η προσφορά του».

Αναστάσιος Αγγ. Στέφος, δ.φ,  Ειδικός Γραμματέας της Π.Ε.Φ.:

«Ο Φάνης Κακριδής Εταίρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων».

Αριάδνη Γκάρτζιου -Tάττη, Ομότιμη Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων:

«Τα Μυθολογικά του Φάνη Ι. Κακριδή».

Μάχη Παΐζη Αποστολοπούλου, Ιστορικός, Διευθύντρια Ερευνών, Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών:

«Ο Φάνης της Ιθάκης».

Μανώλης Μ. Στεργιούλης, δ.φ.:

«Το συγγραφικό έργο του Φάνη Κακριδή».

 

Για το Δ.Σ. της ΠΕΦ

                                                                           

Η Πρόεδρος

Τασούλα Καραγεωργίου, δ.φ.

Ο Γενικός Γραμματέας

Αντώνης Μαστραπάς, δ.φ.

Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου, Φάκελος υλικού

0

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το βιβλίο: Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου, Φάκελος υλικού

Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου, Φάκελος υλικού

0

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το βιβλίο: Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου, Φάκελος υλικού

Περιεχόμενα

1.Επικοινωνία

  • Κανείς δε στέλνει σήμερα γράμματα
  • Παρίσι Αθήνα
  • Από τη ζωή στη Λογοτεχνία
  • Η ώρα του αποχαιρετισμού 
  • Εικονικός κόσμος, πραγματικές συμπεριφορές.

2. Σχέσεις αλληλεπίδρασης

  • Η ζωή αναζητά έναν καλύτερο κόσμο
  • Φίλοι και Εραστές
  • Ο Ρενέ Μαγκρίτ και η αμφισβήτηση της κοινής γνώμης
  • Τα κοινωνικά δίκτυα θρέφουν τον ναρκισσισμό των χρηστών
  • Το μεταμοντέρνο χειροκρότημα
  • Ξέρω τι έκανες χθες το βράδυ και με ποιους
  • Έγκλημα, ο καθρέφτης της κοινωνίας

3. Σχέσεις αλληλεπίδρασης στον χώρο της εκπαίδευσης 

  • Η αξία του εκπαιδεύειν
  • Τα χαμένα παιδιά μας
  • Όταν ο Δάσκαλος βοηθά τον έφηβο να δει διαφορετικά τον κόσμο
  • Μια εκπαίδευση για την Ανθρωπότητα

4. Έμφυλες ταυτότητες και στερεότυπα

  • Τα στερεότυπα ακολουθούν τους σημερινούς Μπίλι Έλιοτ
  • Να αντικρούσουμε την αντίληψη ότι τα κορίτσια αξίζουν λιγότερο
  • Μια συνοπτική ιστορία της Ευρώπης του εικοστού αιώνα
  • Το κουτσομπολιό σαν πολιτική αρετή 
  • Επαγγέλματα για τις γυναίκες του μέλλοντος

5. Αναπαραστάσεις του διαφορετικού Άλλου

  • Το δικαίωμα του παιδιού στον σεβασμό 
  • Δίχως όρια
  • Σουέλ
  • Αυτό που έζησα στο Θέατρο Κωφών
  • Διαβάζοντας στη Χάννα
  • Η αναλφάβητη
  • Η τρίτη ηλικία ως Άλλος
  • Η εξουσία ως «Άλλος» 

6. Αναπαραστάσεις της Ημετερότητας

  • Ετερότητα και ταυτότητα: ένα ανοιχτό στοίχημα
  • Οι 43 –διαχρονικά– ωραιότερες αφίσες του ΕΟΤ με πυρήνα το έργο των Κάραμποττ- Κατζουράκη
  • Live your myth: Η Ελλάδα μέσα από τις αφίσες του ΕΟΤ. Από το χθες στο σήμερα
  • Το αντίδοτο στο Brain Drain
  • Brain Drain: Η Ελλάδα ξαναγίνεται κόσμος

 

7. Ο Ξένος

  • Το μικρό ταξίδι. Η άφιξη και εγκατάσταση των Μικρασιατών προσφύγων
  • στις Οινούσσες
  • Οι Έλληνες στη Διασπορά, 15ος-21ος αιώνας
  • Γέλια
  • Κρασί και νύμφες, Μικρά κείμενα επί παντός
  • Η προφορική ιστορία και η συγκυρία της κρίσης
  • Μαρτυρίες: εσωτερική και εξωτερική μετανάστευση προς την Κυψέλη
  • Όταν η Ευρώπη θα γίνει Αφρο-ευρώπη

8. Ο Άλλος ως εχθρός

  • Η νίκη του ανθρώπου ενάντια στον ναζισμό
  • Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, σε μορφή Graphic Diary
  • Προετοιμάζοντας το Ολοκαύτωμα
  • Εξηγώντας τον 20ό αιώνα στον εγγονό μου Γκουεντάλ

9. Αναπαραστάσεις της Τεχνολογίας

  • Η τεχνολογία συναντά την τέχνη σε μια μοναδική έκθεση στη Στέγη
  • Έντυπος vs. ηλεκτρονικός τύπος
  • Έντυπο vs. ηλεκτρονικό βιβλίο
  • Η απειλή της τεχνολογίας
  • Τα ρομπότ εισβάλλουν στον χώρο εργασίας
  • Είμαστε όλοι εντός του μέλλοντός μας
  • Η ζωή είναι επίλυση προβλημάτων
  • Κινητό-έφηβοι. Γελοιογραφίες
  • Facebook-Γελοιογραφίες

10. Εμείς και το Φυσικό Περιβάλλον: Φόβοι και προσδοκίες

  • Η δοκιμασία ενός πολιτισμού
  • Στους ορίζοντες του 21ου αιώνα
  • Αντιμέτωποι με το κλίμα

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
Φιλολογικός Ιστότοπος
Περίληψη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.