Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 498

Εκπαίδευση Συνοδών & Επιμελητών Παράλληλης Στήριξης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

0

Σύντομη Περιγραφή

Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης αποτελεί μια ολοένα εντονότερη ανάγκη στην εκπαιδευτική πραγματικότητα και στην Ε.Α.Ε. Σκοπός της παρούσας επιμόρφωσης διάρκειας 400 ωρών, είναι οι συμμετέχοντες να λάβουν από έναν πιστοποιημένο φορέα γνώσεις, δεξιότητες και πιστοποίηση που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν ένα ισχυρό τεχνολογικό και θεωρητικό υπόστρωμα ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες ποιότητας. Παράλληλα, αντιμετωπίζοντας με επάρκεια τις προκλήσεις αυτού του ρόλου στο πεδίο της πράξης θα εφοδιαστούν με μια επιμόρφωση που τους ανοίγει ένα δυνητικό πεδίο απασχόλησης στον κλάδο της Ε.Α.Ε. Τέλος, κρίνεται πολύ σημαντικό πως η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο αντικείμενο βεβαιώνεται μέσω ενός οργανισμού που πιστοποιείται και ελέγχεται από τον αρμόδιο κρατικό φορέα (ΕΟΠΠΕΠ) και όχι με μια απλή βεβαίωση από μη σχετικό ή συναφή φορέα με τη Δια Βίου Μάθηση.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Δασκάλους-Νηπιαγωγούς, Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Εργο-Λογοθεραπευτές, Φοιτητές

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. Σε ειδικότητες ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)».
2. Σε ειδικότητες ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως, αναφορικά με το ρόλο και την εργασία του συνοδού παράλληλης στήριξης όσον αφορά το σχολικό πλαίσιο, σύμφωνα με το άρθρο 28, παρ.18 του νόμου 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. 193Α), η υποστήριξη του μαθητή μπορεί να υλοποιείται και από συνοδό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων.

Πληροφορίες : e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση & Υποστήριξη Προσφύγων – Μεταναστών

0

Σύντομη Περιγραφή

Στόχος της παρούσας επιμόρφωσης, διάρκειας 400 ωρών, είναι να προετοιμάσει και να καταρτίσει εκπαιδευτικούς, στελέχη και επιστήμονες σε ένα μείζον εκπαιδευτικό –και όχι μόνο- πεδίο όπως είναι η διαπολιτισμική εκπαίδευση, προκειμένου να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες που διαμορφώνονται στη χώρα μας. Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι χώρα υποδοχής οικονομικών μεταναστών και προσφύγων. Η εκπαίδευση των παιδιών από οικογένειες των μεταναστών ή των προσφύγων είναι ακόμα ελάχιστα ανεπτυγμένη και πολλαπλά ανεπαρκής. Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει κάθε ενδιαφερόμενο με γνώσεις και δεξιότητες που θα συνδράμουν μελλοντικά στο έργο του κατά τη στελέχωση δομών, φορέων κ.λπ. που έχουν δημιουργηθεί ή διαμορφώνονται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης κατάστασης.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Στελέχη Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης, Ψυχολόγους, Επαγγελματίες που ασχολούνται με προσφυγικούς/μεταναστευτικούς πληθυσμούς και φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), στις Πειραματικές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ – σε ειδικότητες αντίστοιχης με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
2. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193) – σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
3. για Κοινωνικούς Λειτουργούς, Φιλολόγους, Ψυχολόγους κ.λπ. του Ι.Νε.Δι.Βι.Μ σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 3915/192/15.04.2016 “Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων.
4. Από Δήμους, ΜΚΟ και συναφείς δομές στην εκπαίδευση παλιννοστούντων και μεταναστών
5. Παράλληλα, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων για πρόσφυγες και μετανάστες άνω των 15 ετών που αναμένεται να στελεχωθούν απο εκατοντάδες αποφοίτους σχετικών ειδικοτήτων, αποτελεί ένα ισχυρό γνωστικό υπόβαθρο τόσο για φιλολόγους όσο και σε πτυχιούχους οι οποίοι εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το οποίο σε συνδυασμό με το κύρος και την αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ομίλου της Employ αποτελεί ένα προσθετικό προσόν στην υποψηφιότητα του κάθε ενδιαφερομένου. Ενδεικτικά, παρέχει τα γνωστικά εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν π.χ. σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής-Ασύλου (βλ. Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ 6/2016, Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016).
Ακόμη, όπως αναφέρεται στο Ν.4547 ΦΕΚ 102/12.6.2018 αναφορικά με την επιλογή στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης συμπεριλαμβάνεται στα συνεκτιμώμενα προσόντα

Πληροφορίες : e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Εκπαίδευση στην Επαγγελματική Συμβουλευτική & Προσανατολισμό και στη Συμβουλευτική Καριέρας

0

Σύντομη Περιγραφή

Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 500 ωρών (περιλαμβάνει πρακτική άσκηση), έχει δομηθεί μέσω της πολυετούς εμπειρίας των στελεχών της Employ που αποτελεί ηγετικό φορέα του χώρου στην Ελλάδα. Μέσω του προγράμματος, επιδιώκεται η κατάρτιση στη συμβουλευτική που συνδέεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό & επαναπροσανατολισμό προκειμένου, εύστοχα, ο λειτουργός της συμβουλευτικής να βοηθά το άτομο να λαμβάνει αποφάσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική και επαγγελματική του πορεία, να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, και τα ενδιαφέροντά του καθώς και τις συνθήκες της αγοράς εργασίας, σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής του διαδρομής.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα έχει δομηθεί με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις στελεχών και επιστημόνων που επιθυμούν να απασχοληθούν ως στελέχη επαγγελματικής συμβουλευτικής & ως σύμβουλοι σταδιοδρομίας σε φορείς και δομές που εφαρμόζουν επαγγελματική συμβουλευτική ενηλίκων, ανέργων και νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας.

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση, ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε προκηρύξεις σχετικές με:
1. Συμβούλους Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
2. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα παρέχει τη δυνατότητα παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών (σύμφωνα με το voucher 1/2016) μέσω ατομικών συνεδριών σε Απόφοιτους Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με επιμόρφωση διακοσίων πενήντα (250) τουλάχιστον διδακτικών ωρών στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό/Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας και διετή τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία πλήρους απασχόλησης ή Πρακτική Άσκηση διάρκειας διακοσίων (200) τουλάχιστον ωρών στην παροχή σχετικών υπηρεσιών, στο Δημόσιο ή στον Ιδιωτικό Τομέα.
3. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις στους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο Υπομητρώο Στελεχών Βασικών Σ.Υ.Υ., Υπομητρώο Στελεχών Συμπληρωματικών Σ.Υ.Υ. και στο Υπομητρώο Εκπαιδευτών Στελεχών Σ.Υ.Υ. σύμφωνα με το ΦΕΚ1821/23.12.2005
4. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα παρέχει πρακτικές-αξιοποιήσιμες γνώσεις σε υπάρχοντα και μελλοντικά στελέχη Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών (ΣΥΥ) που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε παρόχους συμβουλευτικής ή σε συμπράττοντες φορείς (όπως ορίζει το τελευταίο voucher 1/2016), καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να εργαστεί σε έναν από τους πιο ανερχόμενους τομείς της εκπαίδευσης.
5. Σχολές Γονέων και ΚεΔιΒιΜ Δήμων (ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας)
6. τη συγκρότηση ενιαίου μητρώου συνεργατών επαγγελματικής συμβουλευτικής στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «ΚΩΔ.: EGF/2017/003 GR/Attica retail» σύμφωνα με την υπ’ αριθ. πρωτ. 5023/20.11.2018 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)
7. τη συγκρότηση ενιαίου μητρώου συνεργατών επαγγελματικής συμβουλευτικής στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «EGF/2015/011 GR/Supermarket Larissa»σύμφωνα με την υπ’ αριθ. πρωτ. 2479/13.07.2017 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)
8. τη συγκρότηση ανοικτού μητρώου συνεργατών συμβούλων για την υποστήριξη απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας αποφοίτων Ι.Ε.Κ., ΕΠΑ.Σ. και ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο του έργου «Πρόσβαση στην Αγορά Εργασίας: Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας Ι.Ε.Κ., ΕΠΑ.Σ. και ΕΠΑ.Λ. – Άξονας Προτεραιότητας 4» με MIS 491402 και Υποέργου 16 «Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας (υλοποίηση) – ΙΝΕΜΥ» σύμφωνα με την υπ’ αριθ. πρωτ. 396 / 04-05-2015 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ.) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.)
Παράλληλα, αξίζει να επισημανθεί πως η κατάρτιση και η πιστοποιημένη επιμόρφωση στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο προκρίνεται ως σημαντικό προσόν επιλογής στην αξιολόγηση συνεργατών από εκατοντάδες Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, Κ.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ., Φροντιστήρια, ΚεΔιΒιΜ) που γνωρίζουν και έχουν συνεργαστεί με την Employ
Τέλος, στο πλαίσιο αναμενόμενης εφαρμογής των Όρων – Προϋποθέσεων κατάρτισης και τήρησης Μητρώου Στελεχών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού αναμένεται να συνυπολογιστεί ως απαιτούμενο κριτήριο για ένταξη στο Υπομητρώο Στελεχών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πληφοροφίες: e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

ΣΥΡΙΖΑ: Υποταγή του Λυκείου στον λαϊκισμό!

0

Του Νίκου Τσούλια

 

     Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ολοκλήρωσε την αντιεκπαιδευτική της πολιτική με την πλήρη ανατροπή του ρόλου και του περιεχομένου του λυκείου, με μοναδικό στόχο να εξυπηρετηθεί η δημαγωγική πολιτική του: όλοι οι μαθητές να εισάγονται στα πανεπιστήμια και στη συνέχεια όλοι να παίρνουν πτυχία.

     Διαμορφώνεται δηλαδή μια θεσμικού χαρακτήρα απαξίωση των πτυχίων μέσα από τους πιο εύκολους δρόμους, που δεν αντέχουν ούτε στην κουλτούρα και στο επιστημονικό στάτους των πανεπιστημίων ούτε στα πραγματικά μορφωτικά προσόντα των μαθητών! Και αυτή η πολιτική σε μια περίοδο, στην οποία έχει ήδη υπηρετηθεί με πλεονασματικό τρόπο η πραγματική πανεπιστημιακή ζήτηση.

     Έτσι, η εκπαιδευτική κοινότητα έχει αρχίσει να βιώνει έναν τραγέλαφο. Πριν την δημαγωγική επέλαση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ένας μαθητής του λυκείου αντιμετώπιζε μια σχετική απαιτητικότητα του θεσμού αυτού για να πάρει το απολυτήριό του, ενώ τώρα του προσφέρεται και η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο – ανεξάρτητα αν έχει τα πραγματικά μορφωτικά εφόδια για να μπορεί να παρακολουθήσει και να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στις πανεπιστημιακές απαιτήσεις.

     Το λύκειο από την σύστασή του και από την κοινωνική αποστολή του σε όλες τις χώρες είναι ο πιο καθοριστικός θεσμός της εκπαίδευσης. Γιατί: α) ολοκληρώνει τη γενική εκπαίδευση των νέων και αποτελεί τη βάση για τη συνεχή καλλιέργεια της παιδείας και της μόρφωσης των, β) υπηρετεί την πολιτισμική και παιδαγωγική καλλιέργεια των μαθητών στην πιο κρίσιμη φάση, της ολοκλήρωσης της νεανικής τους προσωπικότητας και γ) αποτελεί το συνδετικό θεσμό της γενικές εκπαίδευσης με την πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

     Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι εδώ γίνονται διαχρονικά οι περισσότερες παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών πολιτικών, οι οποίες όμως είναι κυρίως απόρροια των αλλαγών στο σύστημα πρόσβασης των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και όχι στη βασική αποστολή του λυκείου.

     Όμως το λύκειο είναι (και οφείλει να είναι) αυτόνομη εκπαιδευτική βαθμίδα με περιεχόμενο τη γενική παιδεία και τη γενικότερη πνευματική καλλιέργεια των νέων. Συμπληρωματικά και αυτονόητα υπηρετεί την πρόσβαση των μαθητών στα πανεπιστήμια εξασφαλίζοντας τα εκπαιδευτικά προαπαιτούμενα για αποτελεσματική συνέχιση των σπουδών. Δεν μπορεί να γίνει εργαλείο του συστήματος πρόσβασης, όπως το επιχείρησε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μέσα από πολιτικές αποδόμησης του λυκείου.

     Η Γ΄ τάξη παύει να είναι λυκειακή τάξη και μετατρέπεται σε προπαρασκευαστικό έτος. Γίνεται ουσιαστικά φροντιστηριακή δομή, με το δημαγωγικό επιχείρημα ότι «καταπολεμάμε τα φροντιστήρια κάνοντας την Γ΄ τάξη φροντιστήριο»! Η Β΄ τάξη προορίζεται και θεσμικά με βάση το σχέδιο ως τάξη προετοιμασίας της Γ΄ τάξης – προετοιμασία στην προετοιμασία για την πρόσβαση! Και απομένει η Α΄ τάξη ως απομεινάρι μιας «υποψίας» γενικής παιδείας!!

     Ουσιαστικά η γνώση και η εκπαίδευση του λυκείου γίνονται εργαλειακή γνώση και φροντιστηριακές ράγες για να εντάξουν μονομερώς τους νέους σε μια μορφή επαγγελματοποιημένης κατάρτισης! Τα φροντιστήρια θα γνωρίσουν νέα άνθηση, αφενός γιατί το πρόγραμμα του λυκείου με την απομείωση της γενικής εκπαίδευσης γίνεται πιο διαχειρίσιμο από αυτά και αφετέρου γιατί το λύκειο προσχωρεί σε σημαντικό βαθμό στη δική τους αντίληψη.

     Ο ΣΥΡΙΖΑ ενώ διαμόρφωσε και υλοποίησε το πιο αναξιόπιστο απολυτήριο λυκείου στην ιστορία της εκπαίδευσης, στη συνέχεια εφαρμόζει ένα διπλό σύστημα μη ενδοσχολικών εξετάσεων για τους μαθητές. Από τα «ίχνη των εξετάσεων», που διαμόρφωσε πριν, τώρα πάμε στις «εξετάσεις επί εξετάσεων». Για να υπηρετηθεί η κομματική, λαϊκίστικη προκατάληψή του για «ελεύθερη πρόσβαση» διαλύει το λύκειο και απαξιώνει τα πτυχία.

     Στην ιστορία της εκπαίδευσης έχουμε ζούμε διαρκώς ένα γνωστό κακοπαιγμένο σενάριο. Όταν μια κυβέρνηση δεν έχει πρόταση για μεταρρύθμιση του περιεχομένου του λυκείου και της γενικής εκπαίδευσης, ασχολείται με το σύστημα πρόσβασης και το χρησιμοποιεί ως εργαλείο δημοσιότητας και προβολής.

     Μόνη λύση είναι η διαμόρφωση πρότασης και η ανάπτυξη διαλόγου για «μεταρρύθμιση στο περιεχόμενο του λυκείου» και η ανάπτυξη ενός ήπιου τύπου αξιόπιστου «Εθνικού Απολυτηρίου», το οποίο θα είναι γενικής χρήσης: για την κοινωνική και την επαγγελματική εξέλιξη των νέων και για τη συνέχιση των σπουδών τους είτε στη χώρα μας είτε σε χώρα του εξωτερικού.

     Μόνο έτσι θα απαλλαγούμε δια παντός μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς από το ανούσιο και απαράδεκτο κύκλο των συνεχών παρεμβάσεων στο σύστημα πρόσβασης, που έχει ταλαιπωρήσει όχι μόνο το λύκειο αλλά και το εκπαιδευτικό μας σύστημα συνολικά.

anthologio.wordpress.com

 

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Colloquium Υποψηφίων Διδακτόρων Βυζαντινής Φιλολογίας του Τομέα Βυζαντινής Φιλολογίας & Λαογραφίας του Τμήματος Φιλολογίας, ΕΚΠΑ

0

Την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019 και ώρες 9.30-12.30 θα πραγματοποιηθεί το Colloquium Υποψηφίων Διδακτόρων Βυζαντινής Φιλολογίας του Τομέα Βυζαντινής Φιλολογίας & Λαογραφίας του Τμήματος Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η εκδήλωση θα γίνει στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ (Κυψέλη 704).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

 9.30: Μαριάννα Βαγενά

Οι Άγιοι Τεσσαράκοντα Μάρτυρες και η υμνογραφική τους παράδοση

10.00: Παναγιώτης Ηλιόπουλος

Τα ζώα στον προσβλητικό λόγο των Βυζαντινών: Προλεγόμενα

10.30: Μαρία Αλυσανδράτου

Παρατηρήσεις και ερωτήματα στο ζήτημα των τρόπων ψυχαγωγίας των Βυζαντινών τον 12ο αιώνα

 

 

Διάλειμμα

 

11.30: Χριστόφορος Κοντονικολής

Ο Κοσμάς Βεστήτωρ και το έργο του: Προβλήματα γύρω από την παράδοση και την κριτική του κειμένου

12.00: Αθανάσιος Λυμπέρης

Τα ομηρικά λήμματα στο Lexicon Ambrosianum (ca 10οςαι.)

 

 

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2019

Φιλοσοφική Σχολή, Κυψέλη 704

9.30΄-12.30΄

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Λειτουργία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατά την περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019

0
Προσλήψεις 40 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην A/θμια Ειδική Αγωγή
ypourgeio paideias-1

Λειτουργία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατά την περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019

Κατόπιν των ως άνω σχετικών εγγράφων της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του ΥΠ.Π.Ε.Θ, σας γνωρίζουμε ότι κατά την περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019, και συγκεκριμένα από τις 6-6-2019 έως και τις 2-7-2019, η είσοδος του κοινού, των δικηγόρων και των επισκεπτών στο κτίριο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  θα πραγματοποιείται σε κάθε περίπτωση από τις 12:00 μ.μ. έως και τις 14:00μ.μ.

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
Φιλολογικός Ιστότοπος
Περίληψη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.