Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 508

Πανελλαδικές: Εγκύκλιος για την τροποποίηση Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Εξετάσεις των υποψηφίων των Εσπερινών ΕΠΑΛ σχολ. έτους 2018-2019

0
Μείωση του αριθμού των εξεταζόμενων μαθημάτων του ΕΠΑΛ

Πανελλαδικές: Εγκύκλιος για την τροποποίηση Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Εξετάσεις των υποψηφίων των Εσπερινών ΕΠΑΛ σχολ. έτους 2018-2019

Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρ. 241 του Ν.4610 /2019 ( 70 Α’), οι υποψήφιοι μαθητές και απόφοιτοι Εσπερινών ΕΠΑΛ που έχουν ήδη υποβάλει Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του Ιουνίου 2019, δύνανται να τροποποιήσουν την εν λόγω Αίτηση – Δήλωση ως προς την επιλογή του τρόπου συμμετοχής τους για τη διεκδίκηση εναλλακτικά:

α) είτε των κοινών ειδικών ποσοστών εισαγωγής με τους υποψηφίους των Ημερησίων ΕΠΑΛ

β) είτε το ειδικό επιπλέον ποσοστό θέσεων 1% των εσπερινών ΕΠΑΛ

Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι Εσπερινών ΕΠΑΛ που επιθυμούν να τροποποιήσουν την Αίτηση – Δήλωσή τους καλούνται, σε αποκλειστική προθεσμία από την Τρίτη 14 Μαΐου έως τη  Δευτέρα 20  Μαΐου 2019, να προσέλθουν είτε στο Εσπερινό ΕΠΑΛ φοίτησης (μαθητές), είτε στο Εσπερινό ΕΠΑΛ αρχικής κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης (απόφοιτοι), είτε στο πλησιέστερο Εσπερινό ΕΠΑΛ εάν έχουν καταθέσει την αρχική Αίτηση-Δήλωση σε Ημερήσιο ΕΠΑΛ (απόφοιτοι).

Σημειώνεται ότι την ίδια διαδικασία θα ακολουθήσουν  όλοι οι υποψήφιοι, μαθητές και απόφοιτοι, Εσπερινών ΕΠΑΛ, οι οποίοι πρέπει να προσθέσουν/τροποποιήσουν την Αίτηση – Δήλωσή τους ως προς τα Ειδικά Μαθήματα που απαιτούνται για τα Πανεπιστημιακά Τμήματα που πλέον είναι προσβάσιμα και τα οποία επιθυμούν να συμπεριλάβουν στο μηχανογραφικό τους δελτίο (όπως πχ οι δύο κατηγορίες Μουσικών Τμημάτων με τα διαφορετικά ζεύγη ειδικών μαθημάτων)

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Ανακοίνωση Προγράμματος για το 5ο Διεθνές Θερινό Πανεπιστήμιο: Ελληνική Γλώσσα, Πολιτισμός και ΜΜΕ

0

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών σε συνεργασία με το Instituto De Letras του Rio De Janeiro University οργανώνει το 5ο Διεθνές Θερινό Πανεπιστήμιο «Ελληνική Γλώσσα, Πολιτισμός και ΜΜΕ». Η οργανωτική επιστροπή ανακοίνωσε το Πρόγραμμα του Συνεδρίου, το οποίο μπορείτε να δείτε στο συνημμένο.

Μετά από 4 χρόνια αναγνωρισμένης επιτυχίας της διοργάνωσης, το πρόγραμμα του 2019 θα διεξαχθεί για δεύτερη χρονιά στο νησί της Σύρου, με τη συνέργεια του Δήμου, από 7-14 Ιουλίου. Η «παράδοση» της καλλιέργειας της εξωστρέφειας και των συνεργασιών με εξέχοντες διεθνείς φορείς της εκπαίδευσης, του πολιτισμού και των μέσων ενημέρωσης συνεχίζεται. Υπενθυμίζεται ότι το Θ.Π. «Ελληνική Γλώσσα, Πολιτισμός και ΜΜΕ» τα προηγούμενα έτη υποστηρίχθηκε από το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, την Ελληνική Αντιπροσωπεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, την Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (ελληνικό τμήμα), την Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης, το Γαλλικό Τμήμα του Ομίλου Ευρωπαϊκού Τύπου (Club de la Presse Européenne, Paris), το Centre Culturel Hellénique του Παρισιού κ.ά. Σημαντικοί υποστηρικτές του προγράμματος είναι φέτος το Μουσείο της Ακρόπολης και η Ιερά Μητρόπολη Σύρου.

Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του Προγράμματος είναι η Επίκουρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Ελληνικής Γλώσσας του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Fellow του CHS – GR του Πανεπιστημίου Harvard κ. Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη. Σημαντικές υπηρεσίες σε ακαδημαϊκό επίπεδο προσφέρουν οι Καθηγήτριες του Rio De Janeiro University κ.κ. Magali Dos Santos Moura και Fernanda Lemos De Lima. Την ευθύνη του συντονισμού του πολιτιστικού προγράμματος έχει η δημοσιογράφος κ. Τέτα Βαρλάμη. Τις υπηρεσίες του ως Ειδικός Σύμβουλος του 5ου Δ.Θ.Π. προσφέρει ο κ. Γιάννης Μαμάης.

Το 5ο Διεθνές Θερινό Πανεπιστήμιο φέρει φέτος τον ειδικότερο τίτλο:

Η γλώσσα του ‘άλλου’
Η ηθική της ετερότητας

Ενδεικτικές θεματικές:
-Γλώσσα και ετερότητα. Η πολιτική της ετερότητας.
-Η κατασκευή του άλλου μέσα από τη γλώσσα.
-Ο διχοτομικός και ρατσιστικός λόγος στα σύγχρονα ΜΜΕ
-Οι γλωσσικοί κώδικες των κοινωνικών ομάδων του «περιθωρίου». Γλώσσα και σεξουαλικότητα.
-Η εγγραφή του ‘άλλου’ μέσα από την προσφυγική και μεταναστευτική κρίση.
-Η γλώσσα των νέων στη μεταξύ τους επικοινωνία και στη δημόσια σφαίρα του διαδικτύου και ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Διάλεκτοι και κοινωνικός στιγματισμός.
-Διδάσκοντας τη μητρική μας στους ‘άλλους’
-Γλώσσα και επικοινωνιακή προσέγγιση.

Το πρόγραμμα προσφέρει πιστοποιητικά αναγνώρισης συμμετοχής και εκπαιδευτικό υλικό στους συμμετέχοντες. Επιπλέον, περιλαμβάνει πλούσιες πολιτιστικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικές εκδρομές.

Πληροφορίες και υποβολή βιογραφικών/αιτήσεων εγγραφών:
Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη, Επιστημονικώς Υπεύθυνη Έργου,
nitsi@cc.uoi.gr και στην ιστοσελίδα summerschool.ac.uoi.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Yγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.

0

Yγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, υπενθυμίζεται ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Τρίτη  18 Ιουνίου 2019  μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019.  

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2018-2019) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ  καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση – δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α στις προαναφερόμενες ημερομηνίες, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση – δήλωση  ήταν δεσμευτική.

Όσοι απόφοιτοι   διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων,  χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και  πρακτικές δοκιμασίες.  Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.

Οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:

α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες

β) βεβαίωση οπτικής οξύτητας, ακτινογραφία θώρακα και καρδιογράφημα με σχετικές γνωματεύσεις. Οι βεβαιώσεις αυτές μπορούν να έχουν εκδοθεί από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό. Οι ιατρικές εξετάσεις ισχύουν για έξι (6) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.

γ) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους  όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου. Ο υποψήφιος επίσης θα έχει μαζί του Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας, έγγραφο.

Οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης θα λειτουργήσουν στις έδρες των παρακάτω Διευθύνσεων  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :

  • Διεύθυνση Α’ Αθήνας, 
  • Διεύθυνση Β’ Αθήνας,
  • Διεύθυνση Γ’ Αθήνας,
  • Διεύθυνση Πειραιά,
  • Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής,
  • Διεύθυνση Αχαΐας (Πάτρα),
  • Διεύθυνση Αρκαδίας (Τρίπολη),
  • Διεύθυνση Έβρου (Αλεξανδρούπολη),
  • Διεύθυνση Ηρακλείου,
  • Διεύθυνση Ιωαννίνων,
  • Διεύθυνση Ανατολικής Θεσσαλονίκης,
  • Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης,
  • Διεύθυνση Καβάλας,
  • Διεύθυνση Κοζάνης
  • Διεύθυνση Λάρισας και
  • Διεύθυνση Τρικάλων.

Σημειώνεται ότι η κολύμβηση (50μ. ελεύθερο) περιλαμβάνεται στα τέσσερα (4) αγωνίσματα από τα οποία οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία για εξέταση. Για την ίση μεταχείριση των υποψηφίων πρέπει το αγώνισμα αυτό να διεξάγεται σε κολυμβητήριο των 50μ.

Λόγω της έλλειψης κολυμβητηρίου 50 μ.  στην πόλη της Κοζάνης το αγώνισμα της κολύμβησης θα διεξαχθεί στην πόλη της Πτολεμαΐδας.

Επίσης όσοι θα προσέρχονταν στην   Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλωνκαι επιθυμούν να εξεταστούν στο αγώνισμα της κολύμβησης, λόγω έλλειψης κολυμβητηρίου 50μ. στην συγκεκριμένη πόλη, θα πρέπει να προσέλθουν για όλες τις πρακτικές δοκιμασίες τους στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Λάρισα.

Διευκρινίζεται ότι δεν επιτρέπεται η εξέταση του υποψηφίου σε περισσότερες από μία επιτροπές.

Οι συγκεκριμένοι χώροι διεξαγωγής των αγωνισμάτων και το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε επιτροπής, ανακοινώνονται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι υποψήφιοι των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που εξετάζονται στις 18 και 19, 20 Ιουνίου αντίστοιχα, όπως και οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις εξετάσεις ειδικών μαθημάτων από 21  Ιουνίου μέχρι και 2 Ιουλίου 2019, εφόσον συμπίπτει η ημέρα πρακτικής δοκιμασίας με αυτή της εξέτασής τους, μπορούν να ζητούν από την οικεία Επιτροπή, η οποία και οφείλει να ορίζει, διαφορετική ημέρα εξέτασης.

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940

Γενικό περίγραμμα της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης

0

Του Νίκου Τσούλια

 

Υποψήφιου Ευρωβουλευτή του ΚΙΝ.ΑΛ.

 

     Είναι ισχυρή η τάση των χωρών της Ευρώπης να διαμορφώσουν έναν υπερεθνικό θεσμό, την Ευρωπαϊκή Ένωση, έναν πρωτόγνωρο θεσμό στην περίοδο της νεωτερικότητας. Και αυτό αποτελεί μια στρατηγική επιλογή τους που συνδέεται με τις γενικότερες εξελίξεις της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, της πληροφορικής, της βιοτεχνολογίας κλπ.

     Έχει γίνει αντιληπτό ότι σε συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού σε αυτή τη φάση του καπιταλισμού μόνο μια ισχυρή Ευρώπη – που θα διεκδικεί μια θέση παγκόσμιου παίκτη στις διεθνείς εξελίξεις – μπορεί να προωθήσει τα εθνικά συμφέροντα των διάφορων κρατών. Αυτό όμως προϋποθέτει την ευρωπαϊκή ενοποίηση, η οποία θα περιέχει ως βασικά της στοιχεία την πραγματική οικονομική σύγκλιση μεταξύ των εταίρων, τη διαμόρφωση θεσμών και κουλτούρας αλληλεγγύης, την προαγωγή της κοινής άμυνας και κοινών συνόρων και προπάντων τον εκδημοκρατισμό στη λήψη των αποφάσεων στην Ε.Ε.

     Όμως, πολιτική ενοποίηση δεν μπορεί να οριοθετείται μόνο σε επίπεδο νομοθετικών πρωτοβουλιών σε γενικό επίπεδο αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει το συστηματικό και καθολικό εκδημοκρατισμό και τομές και καινοτομίες σε όλους τους θεσμούς της κοινωνίας. Προφανώς η Ε.Ε. θα χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία και από αντιπαραθέσεις σε κάθε πεδίο: πολιτισμικό, κοινωνικό, πολιτικό, αλλά παράλληλα οφείλει να αναδεικνύει την ενότητα και τη δημιουργία μιας υπερδομής που θα υπερβαίνει τα επιμέρους στοιχεία της δίνοντας μια ταυτότητα του νέου σχήματος.

     Και εδώ προκύπτουν οι ιδέες της «ευρωπαϊκής πολιτείας» και του «ευρωπαίου πολίτη», που δεν θα ακυρώνουν τα επιμέρους εθνικά χαρακτηριστικά αλλά θα τα προάγουν σε καλύτερες προοπτικές εξέλιξης. Μπορούμε όμως να μιλήσουμε για πολιτική ενοποίηση και για ευρωπαίο πολίτη χωρίς να δώσουμε ένα κοινό πολιτισμικό αφήγημα και ένα ενιαίο σύστημα αξιών; Μπορούμε, τελικά, να προωθήσουμε το βασικό στόχο της Ε.Ε. χωρίς την ενεργό συμμετοχή του πολιτισμού, της παιδείας και της εκπαίδευσης;

     Ας δούμε ένα γενικό περίγραμμα επ’ αυτού. Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης είναι εθνική υπόθεση των μελών – κρατών. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν ωσμώσεις και κοινές επιμέρους δράσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών συστημάτων με αυξημένη ισχύ τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση – όπου αναπτύσσονται και προγράμματα κινητικότητας μεταξύ των φοιτητών – και την μεταλυκειακή κατάρτιση.

     Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για την ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης. Οι πρώτες θεσμικές αναφορές έθεσαν κάποιες βάσεις κοινής σύμπλευσης των εκπαιδευτικών συστημάτων σε επιμέρους τομείς. Οι πρώτοι σταθμοί στην εκπαιδευτική πολιτική της Ε.Ε. μπορούν να θεωρηθούν: 1) Το 1974: επίσημη έναρξη της συνεργασίας στον τομέα της παιδείας. 2) Το 1976: προώθηση του πρώτου σχετικού προγράμματος δράσης. 3) Το 1982: πρώτη παρέμβαση σχετικά με την αναγκαιότητα προσαρμογής του σχολείου στις νέες τεχνολογίες πληροφόρησης.

     4) Το 1985 – 1988: πρώτη σημαντική παρέμβαση στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης, σχετικά με την ισότητα των ευκαιριών των κοριτσιών και των αγοριών, την αγωγή του καταναλωτή και την περιβαλλοντική αγωγή. 5) Το 1988: πρώτη επίσημη εισαγωγή του όρου «ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση» και ανάπτυξη πολιτικών προώθησής της. 6) Το 1995: με την ανακοίνωση της επιτροπής «διδασκαλία και εκμάθηση: προς την κοινωνία της γνώσης», τη θέσπιση του προγράμματος κοινοτικής δράσης «ΣΩΚΡΑΤΗΣ» και την καθιέρωση του 1996 ως «ευρωπαϊκού έτους της δια βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης».

     7) Το 1997: με την ανακοίνωση της επιτροπής: «για μια Ευρώπη της γνώσης». Η συνέχεια, που δεν μπορεί να συμπεριληφθεί για λόγους αναγνωστικής οικονομίας, είχε τα εξής βασικά χαρακτηριστικά α) την χρηματοδότηση προγραμμάτων κυρίως της κατάρτισης και δευτερευόντως της τεχνολογικής εκπαίδευσης και β) την εισαγωγή διάφορων επιμέρους καινοτομιών στα σχολικά προγράμματα ως παράλληλες εκπαιδευτικές λειτουργίες.

     Συμπερασματικά, παρατηρείται μια επικράτηση του αγγλοσαξονικού μοντέλου εκπαίδευσης (με τη συνέργεια και την καθοδήγηση του ΟΟΣΑ), που υιοθετήθηκε πολύ πρόθυμα και από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και δεν αναδείχθηκε ο μορφωτικός και ο ουμανιστικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης. Και αυτό φυσικά δεν είναι τυχαίο, αλλά οφείλεται στο γεγονός της επικράτησης συντηρητικών πολιτικών στην Ε.Ε. μετά τη φάση της ανάδειξης του κοινωνικού κράτους στην περίοδο της σοσιαλδημοκρατικής κυριαρχίας.

     Είναι προφανές ότι η ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης θα υπόκειται στις βασικές οικονομικές και πολιτικές της Ε.Ε. που σήμερα είναι στη ρότα του νεοφιλελευθερισμού και των συντηρητικών πολιτικών αλλά και των ακροδεξιών κομματικών σχηματισμών. Η ισχυροποίηση του ευρωσκεπτικισμού, του ρατσισμού και της ξενοφοβίας και των ποικίλων λαϊκίστικων πολιτικών ρευμάτων προσθέτει νέα αγκάθια τόσο για τον εκδημοκρατισμό της Ε.Ε. όσο και για μια ουσιαστική μορφωτική ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης.

 

Θα συνεχίσουμε με ζητήματα στον πυρήνα του θέματός μας.

anthologio.wordpress.com

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Η Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης γλώσσας

0

Σύντομη Περιγραφή

Αποτελεί κοινή παραδοχή η διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη για την εκμάθηση της ελληνικής σε προσφυγικούς/μεταναστευτικούς πληθυσμούς. Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα 400 ωρών, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη αυτή και με βάση ποιοτικά χαρακτηριστικά, εστιάζει στην παροχή τόσο θεωρητικών όσο μεθοδολογικών/πρακτικών γνώσεων σε εκπαιδευτικούς, που επιθυμούν να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε μαθητές με μεταναστευτική/προσφυγική βιογραφία σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος. Έτσι, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας, στο διδακτικό σχεδιασμό και την εφαρμογή δημιουργικών δραστηριοτήτων προκειμένου να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στη νέα αυτή εκπαιδευτική ανάγκη και τάση.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Φιλολόγους, σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε Στελέχη Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης, Φοιτητές σχετικών επιστημών καθώς και επαγγελματίες στους οποίους το κοινό ενδιαφέρεται ή χρειάζεται τη γνώση της Ελληνικής.

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), στις Πειραματικές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας (ως διδακτικό αντικείμενο) σύμφωνα με το ΦΕΚ (Αρ. Φύλλου 1961/30.6.2017).
2. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193), στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚεΔιΒιΜ & eΚεΔιΒιΜ) – σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Κ1/122418 / 29-08-2016 απόφαση του τμήματος διοίκησης εκπαιδευτικού προσωπικού δια βίου μάθησης της γενικής γραμματείας δια βίου μάθησης.
3. στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ι.Νε.Δι.Βι.Μ σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 3915/192/15.04.2016 «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων» σε σχετικές ειδικότητες (π.χ. πε02) στα συνεκτιμώμενα προσόντα.
4. Από Δήμους, Μ.Κ.Ο. και συναφείς δομές στην εκπαίδευση παλιννοστούντων και μεταναστών.
5. Παράλληλα, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων για πρόσφυγες και μετανάστες άνω των 15 ετών που αναμένεται να στελεχωθούν απο εκατοντάδες αποφοίτους σχετικών ειδικοτήτων, αποτελεί ένα ισχυρό γνωστικό υπόβαθρο τόσο για φιλολόγους όσο και σε πτυχιούχους οι οποίοι εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το οποίο σε συνδυασμό με το κύρος και την αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ομίλου της Employ αποτελεί ένα προσθετικό προσόν στην υποψηφιότητα του κάθε ενδιαφερομένου. Ενδεικτικά, παρέχει τα γνωστικά εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν π.χ. σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής-Ασύλου (βλ. Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ 6/2016, Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016).

Περισσότερες πληροφορίες e-employ.gr

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Εκπαίδευση Συνοδών & Επιμελητών Παράλληλης Στήριξης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

0

Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης αποτελεί μια ολοένα εντονότερη ανάγκη στην εκπαιδευτική πραγματικότητα και στην Ε.Α.Ε. Σκοπός της παρούσας επιμόρφωσης διάρκειας 400 ωρών, είναι οι συμμετέχοντες να λάβουν από έναν πιστοποιημένο φορέα γνώσεις, δεξιότητες και πιστοποίηση που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν ένα ισχυρό τεχνολογικό και θεωρητικό υπόστρωμα ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες ποιότητας. Παράλληλα, αντιμετωπίζοντας με επάρκεια τις προκλήσεις αυτού του ρόλου στο πεδίο της πράξης θα εφοδιαστούν με μια επιμόρφωση που τους ανοίγει ένα δυνητικό πεδίο απασχόλησης στον κλάδο της Ε.Α.Ε. Τέλος, κρίνεται πολύ σημαντικό πως η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο αντικείμενο βεβαιώνεται μέσω ενός οργανισμού που πιστοποιείται και ελέγχεται από τον αρμόδιο κρατικό φορέα (ΕΟΠΠΕΠ) και όχι με μια απλή βεβαίωση από μη σχετικό ή συναφή φορέα με τη Δια Βίου Μάθηση.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Δασκάλους-Νηπιαγωγούς, Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Εργο-Λογοθεραπευτές, Φοιτητές

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. Σε ειδικότητες ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)».
2. Σε ειδικότητες ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως, αναφορικά με το ρόλο και την εργασία του συνοδού παράλληλης στήριξης όσον αφορά το σχολικό πλαίσιο, σύμφωνα με το άρθρο 28, παρ.18 του νόμου 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. 193Α), η υποστήριξη του μαθητή μπορεί να υλοποιείται και από συνοδό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

Περισσότερες πληροφορίες e-employ.gr

 





https://www.facebook.com/manolis.manos.311/
Φιλολογικός Ιστότοπος
Περίληψη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.