Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 509

Κ. Πετράκου: Οι θεατρικές ηρωίδες του Γ. Θεοτοκά

0

Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας: “Συνομιλίες με τον Φαβρίκιο. Η αντοχή της σκέψης και του λόγου του Γιώργου Θεοτοκά”

Τιμώντας την επέτειο των 50 ετών από τον θάνατο του Γιώργου Θεοτοκά, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας συνδιοργάνωσε με τον Δήμο Ναυπλιέων και το Ναυπλιακό Ίδρυμα Ιωάννης Καποδίστριας Συνέδριο στις 22-23 Οκτωβρίου 2016 με τίτλο: “Συνομιλίες με τον Φαβρίκιο. Η αντοχή της σκέψης και του λόγου του Γιώργου Θεοτοκά”. Στο συνέδριο συμμετείχαν επιφανείς Πανεπιστημιακοί και Ειδικοί επιστήμονες.

Η κ. Κυριακή Πετράκου είναι Καθηγήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

Περίληψη της εισήγησης

Θα αναλυθούν τα γυναικεία θεατρικά πρόσωπα που έχουν σημαντικό ρόλο σε ορισμένα από τα δεκατρία ολοκληρωμένα θεατρικά έργα του Θεοτοκά, ενώ θα αναφερθούν και τα προπλάσματα γυναικείων προσώπων σε κάποια από τα ημιτελή και μέχρι πρόσφατα άγνωστα έργα του, καθόσον παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Μέσα από την εξέταση αυτή θα αναδειχθεί η εικόνα της γυναίκας όπως την συνέλαβε και την αποτύπωσε θεατρικά ο Θεοτοκάς και θα γίνει σύγκριση με την κοινωνική αλλά και τη γενικότερη θεατρική εικόνα της.

https://www.youtube.com/watch?v=50BtqznJGjE&feature=em-uploademail

 

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

ΚΓ’ Σεμινάριο Αρχαίας Κυπριακής Γραμματείας στο Σπίτι της Κύπρου

0
Doreen seminario-simvouleftikis stadiodromias

Το Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ και το Σπίτι της Κύπρου διοργανώνουν το ΚΓ’ Σεμινάριο Αρχαίας Κυπριακής Γραμματείας. Το Σεμινάριο θα γίνει την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 στο Σπίτι της Κύπρου (Ξενοφώντος 2Α, Αθήνα).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων Δια Βίου Μάθησης

0
ekpedefsi enilikon

«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων Δια Βίου Μάθησης»

Στο πλαίσιο του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης, ΚΕΔΙΒΙΜ του Α.Π.Θ. και μετά την επιτυχή υλοποίηση δεκατριών κύκλων, θα υλοποιηθεί ο 14ος Κύκλος του προγράμματος «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων Δια Βίου Μάθησης».

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων, οι  οποίοι διδάσκουν σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης μαθήματα του γνωστικού τους αντικειμένου. Επίσης, επιμέρους στόχος του προγράμματος είναι η προετοιμασία των επιμορφούμενων για τις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων όλων των γνωστικών αντικειμένων που θέλουν να επιμορφωθούν ώστε να πιστοποιήσουν την εκπαιδευτική τους επάρκειακαι να διδάσκουν το γνωστικό τους αντικείμενο σε ενήλικες εκπαιδευομένους.
  • ενταγμένους στο μητρώο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π καθώς και σε άλλα μητρώα εκπαιδευτώνενηλίκων, οι οποίοι με την παρακολούθησή του  θα έχουν την ευκαιρία να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους στο επιστημονικό πεδίο  της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Υφιστάμενα και υποψήφια στελέχη δομών Δια Βίου Μάθησης (ΙΕΚ, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης κ.ά.) που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους καθώςκαι να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση.

 

Δομή του προγράμματος

Το πρόγραμμα είναι σύμφωνο με το Εθνικό πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π που προκύπτει από το επικαιροποιημένο επαγγελματικό περίγραμμα του εκπαιδευτή ενηλίκων δια βίου μάθησης. Το πρόγραμμα, που θα διαρκέσει 2 μήνες, είναι συνολικής διάρκειας 155 ωρών και περιλαμβάνει 145 ώρες ασύγχρονη και σύγχρονη τηλεκπαίδευση και 10 ώρες εργαστήριο σχεδιασμού και υλοποίησης μικροδιδασκαλίας.

Παροχές του προγράμματος

  • Εκπαιδευτικό υλικό (βιντεoδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-bοoks, σημειώσεις, βιβλιογραφία)
  • Οδηγός μελέτης
  • Βεβαίωση συμμετοχής
  • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες ECTS
  • Απευθείας συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας
    Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης του ΕΟΠΠΕΠ, για όσους δεν διαθέτουν την απαιτούμενη διδακτική εμπειρία 150 ωρών σε ενήλικες.
  • Επιπλέον μοριοδότηση σε πιστοποιημένους από τον ΕΟΠΠΕΠ εκπαιδευτές ενηλίκων για την συμμετοχή τους σε προκηρύξεις δομών Δια Βίου Μάθησης (ΙΕΚ, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης κ.ά.)

 

Κόστος Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 280 Ευρώ ανά εκπαιδευόμενο.

  1. ΑΜΕΑ, έκπτωση 20% (220 ευρώ)
  2. Άνεργοι με κάρτας ανεργίας σε ισχύ, έκπτωση 10% (250 Ευρώ)
  3. Προσωπικό ΑΠΘ έκπτωση 10% (250 ευρώ)

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις δεν ισχύουν αθροιστικά

 

Υποβολή Αιτήσεων

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο επιμορφωτικό πρόγραμμα από 5/4/2019 και μόνον ηλεκτρονικά. Για την επιλογή των υποψηφίων θα  ληφθούν υπ’ όψιν οι τίτλοι σπουδών και η ενδεχόμενη προϋπηρεσία. Το πρόγραμμα αναμένεται να υλοποιηθεί από 13/5/2019 έως 7/7/2019.

Tην Αίτηση για συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα θα τη βρείτε εδώ: http://www.diaviou.auth.gr/eeedvm_14

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Διοικητικά υπεύθυνη κ. Αικατερίνη Σιπητάνου (τηλ. επικοινωνίας: 6972 856292, eeedvm.auth@gmail.com) ή τον αναπληρωτή Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, Δρ. Αζαρία Μαυρόπουλο (τηλ. επικοινωνίας:  6944308483 & 2310 995892, azarias@auth.gr).

Ιστοσελίδα προγράμματος: http://diaviouedu.web.auth.gr

 

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Οι εξελίξεις στα Μέσα Ενημέρωσης

0

Του Νίκου Τσούλια

 

      Κατά πολλούς κοινωνιολόγους τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.) αποτελούν τον καθρέφτη της τρέχουσας ιστορικότητας και τη βασική πηγή για τον ερευνητή των εποχών μας στο μέλλον. Ωστόσο, αποτελεί κοινή πεποίθηση πλέον ότι τα Μ.Μ.Ε. ποτέ δεν υπήρξαν μόνο (ή και κυρίως) μέσα ενημέρωσης. Κανένας δεν δημιούργησε ποτέ επιχείρηση με αυτοσκοπό το «καλό» των πολιτών και της κοινωνίας αλλά πρωτίστως για την εξυπηρέτηση των δικών του επιχειρηματικών συμφερόντων. Έτσι, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι τα Μέσα Ενημέρωσης αποκλήθηκαν ως Τέταρτη εξουσία!

      Σήμερα, που οι καιροί μας υφίστανται πολλαπλούς μετασχηματισμούς σ’ όλα τα πεδία έκφρασής των, τα Μ.Μ.Ε. δοκιμάζονται κι αυτά από εκτεταμένες μεταβολές. «Συσσώρευση» και «θρυμματισμός», θα μπορούσαν να είναι οι δύο έννοιες / χαρακτηριστικά στοιχεία των – «συσσώρευση», γιατί αναπτύχθηκαν, παράλληλα με τη συσσώρευση κεφαλαίου και πλούτου σε λίγα χέρια, πανίσχυρα κέντρα ενημέρωσης που ουσιαστικά ελέγχουν εν πολλοίς την παραγωγή και τη ροή της ενημέρωσης και «θρυμματισμός», γιατί αναδύθηκαν, με τη συνέργεια του διαδικτύου, πολλά μικρές πηγές ενημέρωσης και τελικά οι δύο αντιθετικές αλλά συμπληρωματικές τάσεις προκάλεσαν την υποβάθμιση των παραδοσιακών μεσαίου βεληνεκούς Μ.Μ.Ε.

      Έχουμε δηλαδή την εμφάνιση της μαζικοποίησης της πληροφορίας, που προφανώς είναι χαρακτηριστικό στοιχείο των μεταβιομηχανικών εποχών μας, κάτι που είχε «προαναγγελθεί» από το Φ. Λυοτάρ στο κλασικό του έργο «Η μεταμοντέρνα κατάσταση». Η μαζικοποίηση σε ένα κοινωνικό πεδίο πάντα χαρακτηριζόταν από έναν παράλληλο εκδημοκρατισμό σ’ αυτό το πεδίο, αλλά ταυτόχρονα έχουμε και την εμφάνιση μιας συνοδευτικής υποβάθμισης της ποιότητας. Κάτι ανάλογο συνέβη και στα Μέσα ενημέρωσης. Σήμερα το ίντερνετ έχει δώσει φοβερές δυνατότητες δημιουργίας άπειρων πηγών ενημέρωσης μέσω της τεχνολογίας των ιστοσελίδων και των άλλων τεχνικών του. Έτσι, καθένας μας μπορεί να διαμορφώσει και ένα σημείο ενημέρωσης ακόμα και για το πιο μικρό πεδίο αναφοράς, για παράδειγμα, τον επαγγελματικό του χώρο ή τον προσωπικό του μικρόκοσμο.

      Η ενημέρωση διαμορφώνει ένα ολόκληρο σύμπαν πληροφοριόσφαιρας, όπου η ροή ειδήσεων και προβληματισμών, απόψεων και αναλύσεων έχει μια απίθανη πυκνότητα προς κάθε κατεύθυνση. Αυτός ο θρυμματισμός επιφέρει και ένα σχετικό χάος στην εγκυρότητα και στην ποιότητα της πληροφορίας ή της ανάλυσης. Μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις χωρίς την ανάγκη διασταύρωσης, χωρίς την αίσθηση ότι είσαι υποχρεωμένος να αναφέρεις την «αλήθεια». Δεν νιώθεις υπόλογος σε κάθε απαξιωτική αναφορά και μπορείς να εξαφανίζεις τα πειστήρια μιας προσβολής με σχετική ευκολία.

      Έτσι, η είδηση που φτάνει στον πολίτη είναι πιο ευάλωτη όσο ποτέ άλλοτε. «Τα γραπτά μένουν», λέγαμε μέχρι των ημερών μας – σύμφωνα με τη γνωστή λατινική και διαχρονική ρήση «Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν) – αλλά ποια είναι τα γραπτά πλέον στον ψηφιακό και άυλο τρόπο γραφής, όπου μπορούν να αποσύρονται χωρίς να αφήνουν ίχνη; Υπάρχει και κάτι άλλο. Η συνεχής παραγωγή ειδήσεων και η ταχεία κυκλοφορίας της υπονομεύει την ίδια την ουσία της είδησης και της πληροφόρησης. Η πληροφορία έχει σχεδόν αχρηστευθεί πριν καλά – καλά κατακαθίσει ο μπουχός της από την επόμενη πληροφορία κλπ. Καταιγισμός και εν πολλοίς αδέσποτων – και μη ελεγχόμενων – πληροφοριών είναι λοιπόν το στίγμα των σημερινών μέσων ενημέρωσης.

      Και ο πολίτης βρίσκεται σε πολλαπλά διλήμματα. Γεύεται την άφθονη, τη χωρίς περιορισμούς και χωρίς κόστος πληροφόρηση αλλά δεν ξέρει τι είναι πραγματικό και τι όχι. Η σκουπιδοπληροφόρηση είναι πλέον το χαρακτηριστικό στοιχείο της σημερινής εκδημοκρατισμένης ενημέρωσης. Με βάση αυτές τις εξελίξεις, ο πολίτης έχει ευθύνη να αναπτύξει ισχυρά κριτήρια αξιολόγησης και πρωτίστως εκείνη την κριτική σκέψη που θα τον βοηθούν να σερφάρει στον ωκεανό των πληροφοριών έχοντας επίγνωση των όσων κυκλοφορούν και των όσων συμβαίνουν. Η ισχυρή γενική παιδεία και ο πλούσιος προσωπικός στοχασμός, η κουλτούρα αμφισβήτησης και ο εδραιωμένος ορθολογισμός είναι όμως ικανά στοιχεία για να μη χειραγωγείται ο πολίτης αλλά αντίθετα να εντάσσει την πληροφορία στον κόσμο των γνώσεών του με κριτικό πνεύμα και με δημιουργική διάθεση. Μόνο έτσι δεν θα είναι έρμαιο των πολλαπλών κυμάτων της σκουπιδοπληροφόρησης και δεν θα χάνεται στους ωκεανούς της χωρίς κανένα όφελος ενημέρωσης.

      Τα Μ.Μ.Ε., από την άλλη πλευρά, είναι συστατικό στοιχείο της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας αλλά και το μοναδικό πεδίο της ευρείας και κατ’ αρχάς καθολικής ενημέρωσης. Όσο τα «κεντρικά» Μ.Μ.Ε. είναι στον αστερισμό του ύστερου και άκρως παρακμιακού καπιταλισμού θα υπηρετούν με συνέπεια τα συμφέροντα των δυνάμεων της αγοράς και του κεφαλαίου. Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα έχουν αντιπαιδαγωγική λειτουργία και θα δρουν ως μέσα χειραγώγησης.

      Ο πολίτης δεν έχει άλλη λύση από το να αναπτύξει εκείνα τα στοιχεία που προαναφέραμε και να γίνει εραστής της γνώσης και του στοχασμού, για να μην είναι καταναλωτής της πληροφορίας αλλά δημιουργός της δικής του δημοκρατικής και ουμανιστικής κουλτούρας.

anthologio.wordpress.com

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Η ώρα της ευθύνης για τους ανήλικους ψηφοφόρους

0

Η ώρα της ευθύνης για τους ανήλικους ψηφοφόρους

Γράφει ο Δρ Πολύβιος Ν. Πρόδρομος, Καθηγητής Νεοελληνικών

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε πως  οι νόμοι της αγοράς και της κατανάλωσης  στόχευαν τους έφηβους. Παιδιά τής εποχής τής εικόνας, της μόδας, της τεχνολογίας, φαίνεται πως αποτελούν εύκολη λεία για τις εταιρείες καταναλωτικών ειδών. Τώρα διαπιστώνουμε πως και οι πολιτικοί, τους ωραίους και ανυποψίαστους (ωραίοι ακριβώς γιατί είναι ανυποψίαστοι, όπως λέει και ο ποιητής) έφηβους   στοχεύουν. Τους ζητούν  να ωριμάσουν γρηγορότερα, να βγουν από την αθωότητα της ηλικίας τους και να τους δώσουν «ψήφο εμπιστοσύνης».  Δηλαδή, με άλλα λόγια: ο ανήλικος έφηβος που ενηλικιώνεται στα 18 και αποκτά δικαίωμα υπογραφής στα 18, να ψηφίζει στα 17! Πρόσφατο ,μάλιστα, ρεπορτάζ αθηναϊκής εφημερίδας, παρουσιάζει την άποψη πως, η γενιά των 17άρηδων ίσως να μην έχει την ωριμότητα και τις γνώσεις για να αποφασίσει τι θα ψηφίσει.   Μάλλον κάποιοι πολιτικοί που ζήτησαν τη μείωση του ορίου ηλικίας των εκλογέων να υπέθεσαν πως οι νέοι- εξαιτίας αυτής της πραγματικότητας- να  είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι. Για το λόγο αυτό, ξεβάφτισαν «εν μια νυκτί» τους έφηβους, από «αλήτες», «παλιόπαιδα», «ταραξίες» και «αδιάφορους» και τους βάφτισαν «ώριμους» και «συνειδητοποιημένους» πολίτες. Τους ζητούν να ψηφίσουν αυτούς που «διδάσκουν δημοκρατία» λέγοντας «ναι, σε όλα» επειδή φοβούνται ότι θα διαγραφούν, αν η γνώμη τους είναι αντίθετη με την κομματική γραμμή. Αυτούς που ποτέ δεν έλαβαν υπόψη τους τούς νέους. Που ποτέ μέχρι σήμερα δεν άκουσαν τη καρδιά του 17άρη να φτερουγίζει από  αγωνία  για το μέλλον του. Που δεν νοιάστηκαν αν ο έφηβος  μπορεί να γελάει με την ψυχή του , να αισιοδοξεί και να κάνει όνειρα.  Τον έφηβο τον ωρίμασαν-βιαίως- οι καταστάσεις  που του διαμορφώσαμε και οι οποίες του προδιαγράφουν ένα μέλλον ζοφερό και δυσοίωνο. Κι αυτές-ευτυχώς- δεν είναι μη αναστρέψιμες. Είμαι βέβαιος πως,  όταν έρθει η ώρα της κάλπης, επειδή εμπιστεύομαι το νέο,  θα πάει με τα λόγια του Αβραάμ  Λίνκολν στο μυαλό του «Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου.», και όχι με το σκεπτικό που ψηφίζει στα realitiesή όπως κάποιες φορές ψηφίζει για το δεκαπενταμελές του σχολείου του.

 

 

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=748940
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση & Υποστήριξη Προσφύγων – Μεταναστών

0

Σύντομη Περιγραφή

Στόχος της παρούσας επιμόρφωσης, διάρκειας 400 ωρών, είναι να προετοιμάσει και να καταρτίσει εκπαιδευτικούς, στελέχη και επιστήμονες σε ένα μείζον εκπαιδευτικό –και όχι μόνο- πεδίο όπως είναι η διαπολιτισμική εκπαίδευση, προκειμένου να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες που διαμορφώνονται στη χώρα μας. Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι χώρα υποδοχής οικονομικών μεταναστών και προσφύγων. Η εκπαίδευση των παιδιών από οικογένειες των μεταναστών ή των προσφύγων είναι ακόμα ελάχιστα ανεπτυγμένη και πολλαπλά ανεπαρκής. Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει κάθε ενδιαφερόμενο με γνώσεις και δεξιότητες που θα συνδράμουν μελλοντικά στο έργο του κατά τη στελέχωση δομών, φορέων κ.λπ. που έχουν δημιουργηθεί ή διαμορφώνονται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης κατάστασης.

Κατηγορίες Δεκτών Υποψηφίων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Στελέχη Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης, Ψυχολόγους, Επαγγελματίες που ασχολούνται με προσφυγικούς/μεταναστευτικούς πληθυσμούς και φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.

Μοριοδότηση – Αξιοποίηση
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση,ενδεικτικά, μοριοδοτείται και αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:
1. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), στις Πειραματικές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ – σε ειδικότητες αντίστοιχης με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
2. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193) – σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
3. για Κοινωνικούς Λειτουργούς, Φιλολόγους, Ψυχολόγους κ.λπ. του Ι.Νε.Δι.Βι.Μ σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 3915/192/15.04.2016 “Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων.
4. Από Δήμους, ΜΚΟ και συναφείς δομές στην εκπαίδευση παλιννοστούντων και μεταναστών
5. Παράλληλα, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων για πρόσφυγες και μετανάστες άνω των 15 ετών που αναμένεται να στελεχωθούν απο εκατοντάδες αποφοίτους σχετικών ειδικοτήτων, αποτελεί ένα ισχυρό γνωστικό υπόβαθρο τόσο για φιλολόγους όσο και σε πτυχιούχους οι οποίοι εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το οποίο σε συνδυασμό με το κύρος και την αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ομίλου της Employ αποτελεί ένα προσθετικό προσόν στην υποψηφιότητα του κάθε ενδιαφερομένου. Ενδεικτικά, παρέχει τα γνωστικά εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν π.χ. σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής-Ασύλου (βλ. Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ 6/2016, Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016).
Ακόμη, όπως αναφέρεται στο Ν.4547 ΦΕΚ 102/12.6.2018 αναφορικά με την επιλογή στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης συμπεριλαμβάνεται στα συνεκτιμώμενα προσόντα

Πληροφορίες e-employ.gr

 

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/
Φιλολογικός Ιστότοπος
Περίληψη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.