ΓυμνάσιοΕνημέρωσηΥπουργείο Παιδείας Οδηγίες για την αξιολόγηση των μαθητών της Α΄ τάξης Γυμνασίου για το σχ. έτος 2013-2014 Από Μανόλης Μαυρακάκης - 16 Ιανουαρίου 2014 0 3041 FacebookXPinterestWhatsApp Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 42/25-11-2013 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες που αφορούν στην αξιολόγηση των μαθητών της Α΄ τάξης Γυμνασίου για το σχ. έτος 2013-2014. πατήστε εδώ [doc] Πηγή: http://didefth.gr/