
Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο διασφάλισης της καλής συνεργασίας του ΣΕΕΔ με όλους τους φορείς του ΥΠΑΙΘ στην κατεύθυνση της αποτελεσματικής λειτουργίας τους, αύξησης της αποδοτικότητάς και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Η συνάντηση που έρχεται σε συνέχεια της πρωτοβουλίας για τη βελτίωση του πειθαρχικού δικαίου των εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε με εντολή του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Α. Λοβέρδου προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη άσκηση των καθηκόντων όλων των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση και η κατοχύρωση της διαφάνειας σε όλες τις διοικητικές πράξεις.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
συνδεθείτε
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Ξεχάσατε τον κωδικό σας? ζήτα βοήθεια
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.