Σχετικά με τις τροπολογίες που κατατέθηκαν στη Βουλή
ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ
Σήμερα, 29/4/2015, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Κουράκη έπειτα από τη χθεσινή πρόσκλησή του, ενώ είχαν ήδη κατατεθεί οι τροπολογίες που αφορούν την εκπαίδευση στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Αθλητισμού.
Οι τροπολογίες, έπειτα από την έντονη αντίδραση του συνόλου σχεδόν των βουλευτών, αποσύρθηκαν και κατατίθενται τελικά στη Βουλή ως αυτοτελές Νομοσχέδιο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος με στόχο να ψηφιστούν μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Το γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. επιμένει να επανεισάγει όλες τις «τροπολογίες» δίχως να προηγηθεί ο οποιοσδήποτε διάλογος με το συνδικαλιστικό κίνημα καταδεικνύει την απόλυτη απαξίωση της έννοιας του διαλόγου από τη μεριά του Υπουργείου Παιδείας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στην έναρξη της συνάντησης ανέδειξε τον ευτελισμό του διαλόγου για τον οποίο είχε δεσμευθεί ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας στη συνάντηση της 3ης Μαρτίου 2015 και αποτελεί εμπαιγμό έναντι των εκπαιδευτικών. Τόνισε το γεγονός η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. έχει αθετήσει τις δεσμεύσεις της απέναντι στους εκπαιδευτικούς και έχει αυτοδιαψευστεί σε όλα τα ουσιαστικά ζητήματα για τα οποία πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου στις 16 Απριλίου 2015, αφού:
- Δεν καταργεί το νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης
- Δεν καταθέτει καμία ρύθμιση για την άμεση πραγματοποίηση των διορισμών που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία των σχολείων
- Δεν προχωρά στη δημιουργία οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων
- Δεν καταθέτει τις ρυθμίσεις, που είχε εξαγγείλει, για τους αναπληρωτές
- Δεν αγγίζει τα «καυτά» ζητήματα της Ειδικής και της Προσχολικής Αγωγής
Είναι αδιανόητο να καλεί ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας σε διάλογο το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για να «συζητήσουν» επί διατάξεων που έχουν ήδη κατατεθεί στη Βουλή και ψηφίζονται άμεσα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Καταγγέλλουμε αυτή τη στάση και απαιτούμε την άμεση απόσυρση όλων των διατάξεων που δεν είναι όντως κατεπείγουσες (π.χ. επιλογή στελεχών εκπαίδευσης) και την έναρξη διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα για το σύνολο των θεμάτων που την απασχολούν.
Σε διαφορετική περίπτωση ο κλάδος θα απαντήσει άμεσα μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες του όπως έπραξε σε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα για το θέμα της Αξιολόγησης.
Από τη Δ.Ο.Ε.