Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το επιστημονικό σεμινάριο “Δυσορθογραφία: Αντιμετώπιση μέσω της Γραμματικής“. προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες στο θεματικό πεδίο της Εκπαίδευσης & της Ειδικής Αγωγής.

                  H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.


 

  1. Γενική Περιγραφή________________________________________

Το επιστημονικό σεμινάριο στηρίζεται στην αντιμετώπιση της Δυσορθογραφίας μέσω της Γραμματικής. Με τη βοήθεια του προγράμματος, το παιδί εκπαιδεύεται στην ουσιαστική αντιμετώπιση των δυσκολιών στην ορθογραφία μέσα από τις πολυαισθητηριακές μεθόδους, τα ομαδικά παιχνίδια, τα μαθηματικά προβλήματα, τις μαθηματικές πράξεις και τις ασκήσεις ιχνηλάτησης και συγκέντρωσης.

                  Το παιδί μαθαίνει τη σωστή χρήση των ουσιαστικών, επιθέτων και ρημάτων στηριζόμενο στην γνώση της θεματικής και καταληκτικής ορθογραφίας τους με τις αντίστοιχες εξαιρέσεις και στην ομαδοποίηση των καταλήξεων, της κλίσης και της τοποθέτησης τους μέσα στις  προτάσεις.

Στόχος Επιμόρφωσης

 

Ο στόχος της συγκεκριμένης μεθοδολογίας είναι να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν προφορικά τους γραμματικούς κανόνες και να γνωρίζουν, όταν τους ζητηθεί, να τους εφαρμόσουν γραπτώς, ακολουθώντας έναν εναλλακτικό και πιο διασκεδαστικό τρόπο.

Ειδικότερα:

  • Για τους θεραπευτές, ο στόχος είναι να τους παρουσιάσει ένα ουσιαστικό και επεξεργάσιμο πρόγραμμα αποκατάστασης των δυσκολιών της ορθογραφίας μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, μαθηματικά προβλήματα, αριθμητικές πράξεις και πολυαισθητηριακές δραστηριότητες.
  • Για τους εκπαιδευτικούς, ο στόχος είναι να αποκτήσουν ένα αξιόπιστο εργαλείο για την αντιμετώπιση της δυσορθογραφίας, αλλά και έναν εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας των γραμματικών κανόνων μέσα στην τάξη.
  • Για τους γονείς, ο στόχος είναι να βοηθήσουν το παιδί τους να κατανοήσει με πιο μεθοδικό και αποτελεσματικό τρόπο τους γραμματικούς κανόνες που αφορούν τα μέρη του λόγου.

Σε ποιους απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε ειδικούς παιδαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση της δυσορθογραφίας και των επιπτώσεων της στη μαθησιακή διαδικασία.
  • Σε επαγγελματίες ψυχολόγους, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές, οι οποίοι συνεργάζονται με παιδιά που παρουσιάζουν ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες, όπως αυτές στην ορθογραφία και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους.
  • Σε γονείς που θέλουν να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της Δυσορθογραφίας στην καθημερινή, αλλά και σχολική ζωή του παιδιού τους και να μάθουν πώς οι ίδιοι μπορούν να λάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο.
  1. Αναλυτικό Πρόγραμμα_____________________________________

Θεματικές Ενότητες Επιμόρφωσης

 

  • Μορφολογία: Κλίση ουσιαστικών / επιθέτων/ ρημάτων

Το παιδί κατανοεί τη μορφή και τη δομή της  ελληνικής γλώσσας. Η ανάπτυξη, η επεξεργασία και η ανάλυση βασικών στοιχείων του προφορικού λόγου, σε επίπεδο κλίσης αποτελούν το πρώτο σημαντικό σκαλοπάτι, για το πέρασμα στο γραπτό λόγο που αφορά τα βασικά μέρη του λόγου.

  • Αντιμετώπιση της δυσορθογραφίας μέσω της γραμματικής:
  • Ουσιαστικά

Αυτή η θεματική ενότητα χωρίζεται σε τρία μέρη (αρσενικό, θηλυκό, ουδέτερο), ώστε να δείξει πως ένα ουσιαστικό μπορεί να είναι αρσενικό ή θηλυκό ή ουδέτερο και να διαχωρίσει τη θέση του από το επίθετο που είναι και τα τρία γένη μαζί.  Οι ενδεικτικές ασκήσεις θα δείξουν τον τρόπο που το παιδί μπορεί να κατανοήσει το εννοιολογικό και κλιτικό κομμάτι των ουσιαστικών, το κομμάτι των εξαιρέσεων σε κάθε κατάληξη και το κομμάτι ομαδοποίησης

  • Επίθετα

Τα επίθετα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την ιδιότητα ενός ουσιαστικού. Στόχος της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας είναι η κατανόηση της έννοιας του επιθέτου, η αναγνώρισή του μέσα σε ένα κείμενο, η κλίση του μέσω ομαδοποίησης των καταλήξεων και η παράλληλη εκμάθηση των καταλήξεων και των εξαιρέσεων τους

  • Ρήματα – Ενεργητική Φωνή

Αυτή η θεματική ενότητα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των ρημάτων της ενεργητικής φωνής, τόσο στο θεματικό, όσο και στο γραμματικό κομμάτι των λέξεων. Περιέχει κανόνες και δραστηριότητες που αφορούν τις καταλήξεις, τις εξαιρέσεις, τις κλίσεις των ρημάτων σε όλους τους χρόνους καθώς και τη χρήση τους μέσα σε προτάσεις. Επίσης, περιέχει πιο εξειδικευμένες ασκήσεις με τα ρήματα που αλλάζουν το θέμα κατά την κλίση τους σε διάφορους χρόνους.

  • Ρήματα – Παθητική Φωνή

Αυτή η θεματική ενότητα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των ρημάτων της παθητικής φωνής. Περιέχει κανόνες και δραστηριότητες που αφορούν τις καταλήξεις, τις εξαιρέσεις, τις κλίσεις των ρημάτων σε όλους τους χρόνους καθώς και τη χρήση τους μέσα σε προτάσεις. Επίσης, περιέχει πιο εξειδικευμένες ασκήσεις με τα ρήματα που αλλάζουν το θέμα κατά την κλίση σε διάφορους χρόνους και τους τρόπους που αλλάζουν τα ρήματα και η κλίση τους από την ενεργητική στην παθητική φωνή.

  • Βιωματικά – Διαδραστικά Παιχνίδια

Τα συγκεκριμένα παιχνίδια αποτελούν το τελευταίο βήμα για την αντιμετώπιση της δυσορθογραφίας. Με συγκεκριμένες οδηγίες και με διάφορα υλικά το παιδί μαζί με τη βοήθεια του ενήλικα συμμετέχει στη δημιουργία αυτών των παιχνιδιών. Τα παιχνίδια αφορούν τις καταλήξεις των ουσιαστικών, επιθέτων και ρημάτων, καθώς και τις εξαιρέσεις τους. Έτσι, το παιδί αντιλαμβάνεται με πιο εποικοδομητικό και διαδραστικό τρόπο το καταληκτικό κομμάτι των λέξεων, καθώς τα φτιάχνει το ίδιο.

  1. Πληροφορίες____________________________________________

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

  • Ημερομηνία Διεξαγωγής: 1 Απριλίου 2017
  • Ώρες Διεξαγωγής: 10:00 – 15:30

Χώρος Διεξαγωγής

Θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση

Κόστος

Προεγγραφή έως 28/3/17

  • Φοιτητές / Άνεργοι: 45€
  • Εκπαιδευτικοί / Επαγγελματίες: 55€

Εκπρόθεσμη ή Απευθείας Εγγραφή:                    65€

Διαδικασία Συμμετοχής

 

  1. Δηλώνετε συμμετοχή ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά στα ακόλουθα τηλέφωνα επικοινωνίας (2310.230545 & 211.7706766)
  2. Λαμβάνετε την επιβεβαίωση της κράτησης μέσω email
  3. Αφού λάβετε την επιβεβαίωση, προχωράτε στην κατάθεση της προκαταβολής προκειμένου να δεσμεύσετε τη θέση σας, όπως αναφέρεται παρακάτω στη διαδικασία πληρωμής
  4. Την ημέρα έναρξης του σεμιναρίου πραγματοποιείτε την εξόφληση του υπολοίπου ποσού και ολοκληρώνετε την εγγραφή σας.

Διαδικασία Πληρωμής

Βήμα 1ο à Προκαταβολή:  Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση οριστικοποιείται μόνο με εμπρόθεσμη κατάθεση της προκαταβολής (15€) στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που είναι ο ακόλουθος:

EUROBANK 0026.0037.01.0200499162

(IΒΑΝ GR1102600370000010200499162)

Δικαιούχος: ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ | EMPLOY

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό Δ16 και το ονοματεπώνυμο σας και κρατάτε το αποδεικτικό της τραπέζης το οποίο επιδεικνύετε κατά την προσέλευση σας στη γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής.

 

*Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος (e-banking) από τράπεζα διαφορετική της EUROBANK, τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα. (Mέσω e-banking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

 

Βήμα 2ο à Εξόφληση: γίνεται την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης, καταβάλλοντας τα υπόλοιπα δίδακτρα στη γραμματεία της επιμόρφωσης και επιδεικνύοντας απαραίτητα i) το αποδεικτικό της τράπεζας και ii) το φοιτητικό πάσο / βεβαίωση ανεργίας για όσους δικαιούνται έκπτωση.

  1. Προσκεκλημένη Επιμορφώτρια__________________________

Ιωάννα Δημητριάδου

Ειδική Παιδαγωγός

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Εργάζεται ως Ειδική Παιδαγωγός σε παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες από το 2001. Έκανε την πρακτική της άσκηση στο νηπιαγωγείο του Ελληνογαλλικού Σχολείου “Άγιος Διονύσιος”, στο Κέντρο ατόμων με ψυχοπαθολογικά προβλήματα “Η Χαρά”, στο ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας “Χατζηπατέρειο”, στο ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο “Χλόη” και στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Αθηνών. Εργάστηκε σε έμμισθες θέσεις στον Ο.Α.Ε.Δ. σε πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης και στο Θεραπευτικό Κέντρο «Έργο και Παιδί» στη Λιβαδειά.

                  Έκανε τις σπουδές της στο Sheffield Hallam University, United Kingdom (1994-1997, Bachelor of Arts in Educational Psychology, 1997) και στο University of Wales Swansea, United Kingdom (1998-2000 Postgraduate Diploma in Teaching Dyslexic Children). Έχει διπλώματα (Certificates) στο Teaching of Synthetic Phonics (course approved by the University of New York, 2006), στο Teaching of Children with Dyslexia (course approved by the University of New York, 2008), στο Parent Dyslexia Classes (based on Orton- Gillingham Methods). Έχει πιστοποιητικό Επάρκειας του «Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης» (2006) και πιστοποιητικό του «Μέταφων Τεστ», (σε Διεθνές Συνέδριο στην Ελλάδα, 2009).

                  Είναι μέλος επιστημονικών εταιρειών, όπως στην Ένωση Γονέων Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες ως αρωγό μέλος, στο Dyscalculia Training Center, στο International Dyslexia Association και στο Institute  for Multisensory Education.

                  Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα, όπως στο Coursera.org (από το 2014)”The Clinical Psychology of Children and Young People” by University of Edinburgh, 2014, “Supporting children with difficulties in reading and writing” by University of London, 2014, “Introduction to Psychology” by University of Toronto, 2015,  “ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students Course Team” by University of Buffalo, SUNY, 2016, στο Alison.οrg , Galway, Ireland,(από το 2016), “Diploma in Educational Psychology’, “Working with Students with Special Educational Needs” και “Understanding Dyslexia” και στο Barton System.com (από το 2016) “Teaching Maths”. Άπο το 1995 – 2016: 20 ακόμα σεμινάρια που αφορούν θέματα μαθησιακών δυσκολιών,  δυσλεξίας, δυσορθογραφίας, δυσαριθμησίας, ΔΕΠ-Υ, μουσικοκινητικής αγωγής.

                  Έχει γράψει άρθρα σε ελληνικά περιοδικά, όπως “Η εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας σε δυσλεκτικά παιδιά”,  Περιοδικό Απαντήσεις, Δεκέμβριος 2003,  Έτος Α, Τεύχος 8.σελ.20, “Η δεύτερη γλώσσα στα δυσλεκτικά”. Περιοδικό Ε Ιατρικά, Απρίλιος 2004, Τεύχος 109. σελ. 19-21και “Τα πρώτα βήματα στην εκμάθηση αγγλικής γλώσσας σε δυσλεκτικά παιδιά”,  Περιοδικό Απαντήσεις, Αύγουστος 2005, σελ.20. Είναι Συγγραφέας βιβλίων στο upbility.gr (από το 2014)που αφορούν την αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξίας.

                  Είναι Επιστημονικός συνεργάτης του mytwins.gr (από το 2014) για δίδυμα με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία. Αρθρογραφεί σε blogs για θέματα δυσλεξίας και μαθησιακών δυσκολιών, όπως upbility.gr, mytwins.gr , photodentro.gr , parentbook.gr και workingmoms.gr. Έχει παρουσιάσει διαδικτιακά σεμινάρια στο www.upbility.gr (2014), όπως, Δυσαναγνωσία: ορισμός, χαρακτηριστικά, συμπτώματα, τρόποι αντιμετώπισης (19-11-2014) και Δυσγραφία ή Κακογραφία: ορισμοί, χαρακτηριστικά, διαφορές, αντιμετώπιση (18-03-15). Έχει παρουσιάσει σεμινάριο στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών (2016), όπως Δυσαριθμησία : Ορισμοί, Στατιστικά Στοιχεία, Μορφές, Αίτια,  Χαρακτηριστικά Τρόποι Αντιμετώπισης,  Περιγραφή Περιστατικού (15-02-16)

5. Παροχές_______________________________________________________

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης από το πιστοποιημένο ΚΔΒΜ της Employ
  • Πλούσιο και Εξειδικευμένο επιστημονικό υλικό, σχετικά με την περαιτέρω κατάρτιση στο αντικείμενο της επιμόρφωσης
  • Φάκελος συνέδρου
  • Μπλοκ σημειώσεων
  • Στυλό
  • Coffee Break
  1. Πληροφορίες – Γραμματεία___________________________________

Για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

Τ.      2310.230545 | 211.7706766

  1. M. contact@e-employ.gr |  U   www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

* Για οποιαδήποτε πληροφορία την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης,

 επικοινωνείτε απευθείας με το 6940810344

 Ενημερωτικό υλικό

Χορηγοί Επικοινωνίας

www.paideia-ergasia.gr

www.socialpolicy.gr

www.filologikos-istotopos.gr

 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.