Η Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι η λειτουργία των ΣΔΕ τα Σάββατα και τον μήνα Ιούλιο δεν αφορά τους αποσπασμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς της Α’ θμιας και της Β’ θμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν σε αυτά.
συνδεθείτε
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Ξεχάσατε τον κωδικό σας? ζήτα βοήθεια
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
