
Παρουσία εκπροσώπων όλων των Πανεπιστημίων και με το συντονισμό του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, πραγματοποιήθηκε, σήμερα, Τρίτη 4 Μαρτίου, στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συνάντηση μεταξύ των Πρυτάνεων και των Προέδρων των Συμβουλίων των Ιδρυμάτων.
Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα και διήρκεσε περίπου τρεις ώρες.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Υπουργός τόνισε ότι το κτίσιμο μιας κοινής κουλτούρας και νοοτροπίας είναι ο θεμέλιος λίθος για την επόμενη μέρα των Πανεπιστημίων της χώρας, ενώ συζητήθηκαν τα βήματα, τα οποία πρέπει να ολοκληρωθούν εντός του 2014, στο πλαίσιο της Αναδιάρθρωσης των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και είναι:







