Φέτος εγκαινιάζεται με τους μαθητές που παρακολουθούν την Α΄Λυκείου,το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ.Συγκεκριμένα χιλιάδες μαθητές-75.000 που παρακολουθούν την Α΄τάξη πρόκειται να εξεταστούν το Μάιο , σε εξετάσεις , με ένα διαφορετικό εξεταστικό σύστημα,που διαφημίστηκε και διαφημίζεται από τους κρατούντες για τις σημαντικές αλλαγές που θα επιφέρει.
Και τι δεν ακούστηκε κατά την προώθησή του από την κυβέρνηση,για τις συνταρακτικές αλλαγές προς όφελος των μαθητών βέβαια και της εκπαιδευτικής διαδικασίας ασφαλώς ,δύο παράγοντες που, αν πιστέψουμε τους εμπνευστές αυτών των μεταρρυθμίσεων πρόκειται να αποκομίσουν πολλά και σε θετική κατεύθυνση και να απαλλαγούν από πάρα πολλές δυσκολίες και προβλήματα που τους ταλάνισαν όλα τα προηγούμενα χρόνια!
Βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις και λόγω αποκρυσταλλωμένης πείρας,καλό είναι να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη το ρηθέν από τη λαϊκή σοφία …”όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι” αλλά να μη ξεχνάμε ούτε λεπτό πως,όλα αυτά τα όμορφα,εξυγιαντικά , διορθωτικά των ελλείψεων και αδυναμιών , πρόκειται για άλλη μία φορά να τα θεραπεύσουν …ποιοι άλλοι παρά οι ίδιοι που με τις “θεραπευτικές”πολιτικές τους οδήγησαν και οδηγούν την παιδεία των μαθητών που προέρχονται από εργατικά και λαϊκά στρώματα σε μαρασμό και αφανισμό,την εκπαίδευση, ό ,τι έχουμε συνηθίσει και αποκαλούμε δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση στην καταστροφή!!