Σε απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας αναφέρεται:Από τη διαδικασία υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης το 2014, καταργούμε πλέον το υπόδειγμα για το 10%, το οποίο ούτως ή άλλως ήταν προαιρετικό. Πλέον, οι υποψήφιοι για το 10% δεν χρειάζεται καθόλου να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά απευθείας να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο, ακολουθώντας μόνο τις διαδικασίες για το μηχανογραφικό δελτίο μετά τον Απρίλιο (απόκτηση password και δικαιολογητικά για τυχόν υπαγωγή σε ειδικές περιπτώσεις). Είναι αυτονόητο, ότι αν οι υποψήφιοι για το 10% επιθυμούν την εισαγωγή τους σε Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές (ΜΟΝΟ για Αστυνομικούς), Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, θα πρέπει στην πορεία να ακολουθήσουν τις διαδικασίες γι αυτές τις Σχολές, όπως είναι γνωστές και περιγράφονται στο ΚΕΦ. 4ο της παρούσας (Προκηρύξεις των αρμόδιων Υπουργείων, αιτήσεις των υποψηφίων, Προκαταρκτικές Εξετάσεις κλπ).
Με την ευκαιρία υπενθυμίζουμε την Φ.251/142167/Β6/3-10-2013 (ΑΔΑ: ΒΛΛ49-Ζ0Ψ) εγκύκλιό μας για το 10%, με την οποία γνωστοποιήσαμε τη σχετική νομοθετική διάταξη.



