Μία μόνο ευκαιρία να κατοχυρώσουν τη βαθμολογία τους για εισαγωγή στα ΑΕΙ θα έχουν οι τελειόφοιτοι του 2014, καθώς σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» από το 2016 καταργείται η κατοχύρωση βαθμών.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», οι τελειόφοιτοι θα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν το 10% των θέσεων στην ανώτατη εκπαίδευση με τη βαθμολογία που θα έχουν ήδη συγκεντρώσει το 2014, μόνο στις Πανελλαδικές του 2015. Μετά, όσοι τελειόφοιτοι θελήσουν να είναι ξανά υποψήφιοι θα πρέπει να δώσουν ξανά Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Φέτος με τη διαδικασία του 10% θα μπορούν να είναι υποψήφιοι μόνο όσοι εξετάστηκαν πέρυσι.





