
Ένα πρόβλημα με τις υποτροφίες των σπουδαστών των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ), που εκκρεμούσε εδώ και καιρό, βρήκε τη λύση του. Εγκρίθηκε η εκταμίευση του ποσού των 711.750 χιλιάδων ευρώ για τις περίπου χίλιες υποτροφίες σπουδαστών που φοίτησαν σε Δ. Ι.Ε.Κ το 2011 καθώς και για κάποιες που εκκρεμούσαν από το 2010.
Σύμφωνα με την απόφαση του αρμόδιου υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνου Π. Γκιουλέκα θα δοθεί το ποσό των 750 ευρώ σε 922 τελικούς δικαιούχους-συνολικό ποσό υποτροφιών 691.000 ευρώ- οι οποίοι φοίτησαν στα Δ.Ι.Ε.Κ το 2011. Επίσης, το ποσό των 750 ευρώ θα δοθεί σε 21 δικαιούχους-συνολικό ποσό υποτροφιών 15.750- που φοίτησαν το εαρινό εξάμηνο του 2010 στα Δ.Ι.Ε.Κ Ιωαννίνων και Βέροιας και σε έξι δικαιούχους-συνολικό ποσό υποτροφιών 4.500 ευρώ- που φοίτησαν το φθινοπωρινό εξάμηνο του 2010 στο Δ.Ι.Ε.Κ Βέροιας.






