
Όπως τονίζουν οι πρώην επικεφαλής του Ιδρύματος, όσο κι αν σέβονται το δικαίωμα της απεργίας, και όσο μεγάλο κι αν είναι το πλήγμα που έχει υποστεί το Πανεπιστήμιο, πρέπει να λειτουργήσει κανονικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των πρώην Πρυτάνεων:
«Έχοντας διοικήσει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών οι υπογράφοντες πρώην πρυτάνεις θεωρούμε χρέος μας να ενημερώσουμε την κοινή γνώμη και να βοηθήσουμε να επαναλειτουργήσει το Πανεπιστήμιο, το οποίο βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή με ολόκληρο το διοικητικό προσωπικό να απεργεί λόγω της απόφασης να απολυθούν 500 διοικητικοί υπάλληλοι του Πανεπιστημίου.




