Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 491

Η θέση της Ν.Δ. σχετικά με τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή

0

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
 
«Η απερχόμενη Κυβέρνηση παράγει πια fake news πιο γρήγορα κι απ’ τη σκιά της. Η Νέα Δημοκρατία όχι μόνο έχει ψηφίσει τις 4.500 προσλήψεις στα σχολεία ειδικής αγωγής, αλλά έχει επανειλημμένα δεσμευθεί ότι θα κάνει κατά προτεραιότητα προσλήψεις στην υγεία, την παιδεία και την ασφάλεια. Ας πάψει λοιπόν η Κυβέρνηση να εκπέμπει καθημερινά την απόγνωσή της, προαναγγέλλοντας υποσχέσεις που δεν θα κληθεί η ίδια να υλοποιήσει».

 

 
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Μάλλον στραβά αρμενίζουμε…

0
Τα «μυστικά» των φετινών Πανελληνίων

Του Δημήτρη Χρυσόπουλου, Φιλόλογου – Ιστορικού

 

Μάλλον στραβά αρμενίζουμε…

 

Πολλά γράφτηκαν και ειπώθηκαν τις τελευταίες ημέρες, σχετικά με την δυσκολία των θεμάτων και ειδικά του μαθήματος της Φυσικής. Χαρακτηριστική η καταγγελία της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής, σύμφωνα με την οποία «φέτος οι εξετάσεις Φυσικής κατέληξαν σε εξετάσεις αντοχής, με θέματα τεχνητά κατασκευασμένα και υπερβολικά φορτωμένα με μαθηματικές πράξεις που δεν αναδεικνύουν τις έννοιες και την ομορφιά της Φυσικής». Μάλιστα, η Εταιρεία Φυσικής δεν δίστασε να αναφερθεί ακόμα και σε πολιτικές σκοπιμότητες.

Ακόμη πιο χαρακτηριστική του κλίματος που έχει δημιουργηθεί είναι και η επιστολή που έστειλε η μητέρα ενός υποψηφίου στο υπουργείο Παιδείας, όπως διαβάσαμε στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ προχθές Παρασκευή. Ειδικότερα η Βολιώτισσα μητέρα του υποψηφίου απευθύνει οργισμένη επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας και αναρωτιέται «πώς ένας γονιός μπορεί να παρηγορήσει το παιδί του, όταν γυρίζει κλαίγοντας από τις εξετάσεις;».

Και έρχομαι κάπου εδώ να συμμεριστώ την άποψή της και να αναρωτηθώ και εγώ με τη σειρά μου: Ποιος γονιός και ποιος εκπαιδευτικός δεν θα ήταν στενοχωρημένος όταν αντικρίζει παιδιά να βγαίνουν από τις αίθουσες των Πανελλαδικών Εξετάσεων με δάκρυα στα μάτια; Αναφέρομαι μάλιστα σε μαθητές οι οποίοι φυσικά και προετοιμάστηκαν καλά κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά είχαν την ατυχία να διαπιστώσουν ότι τα θέματα έχουν σκοπό την επίδειξη… γνώσεων και όχι τη σωστή αξιολόγησή τους ώστε να φανεί αν κατανόησαν, εμπέδωσαν και εντέλει διάβασαν σωστά όλη τη χρονιά ώστε να επιβραβευτεί η προσπάθειά τους και να περάσουν στη σχολή της αρεσκείας τους. Να εκπληρώσουν τα όνειρά τους και να βγουν στο στίβο της ζωής με όσα περισσότερα εφόδια μπορούν.

Εκτός από αντιπαιδαγωγικά όμως, τα θέματα για ακόμη μια χρονιά είχαν ταξικό προσανατολισμό, καθώς με το βαθμό δυσκολίας τους καθιστούν ξεκάθαρο πως αν κάποιος θέλει να σπουδάσει, θα πρέπει να πληρώσει και με το παραπάνω. Έδειξαν, λοιπόν, με τον πιο σαφή τρόπο πως το δημόσιο σχολείο και τα σχολικά βιβλία δεν επαρκούν αν ένα παιδί θέλει να εμβαθύνει σε γνώσεις ώστε να καταφέρει να ανταποκριθεί στις πανελλαδικές εξετάσεις. Όταν στα περισσότερα σχολεία υπάρχουν τμήματα με 22 ως 28 παιδιά πως θα καταφέρει ο καθηγητής να βοηθήσει τους μαθητές ανάλογα με τις ανάγκες τους;

Ζούμε σε μια χώρα όπου, σύμφωνα με έρευνες που διεξάγονται κατά καιρούς, ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού υποσιτίζεται, ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Σε αυτή τη χώρα, πρόσβαση στην υποτιθέμενη δωρεάν τριτοβάθμια εκπαίδευση, δίνεται μόνο σε όσους μπορούν να διαθέσουν αρκετά χρήματα σε φροντιστήρια και εξωσχολικά συγγράμματα. Το ίδιο το κράτος λοιπόν που θέλει να πατάξει το φροντιστήριο, έρχεται να σε αναγκάσει να στραφείς σ’ αυτό αν θέλεις φυσικά να πετύχεις τους στόχους σου. Δεν είναι κάπως αντιφατικό όλο αυτό;

Και γίνεται ακόμη περισσότερο αν αντιληφθούμε ότι το ίδιο το σχολείο σου λέει με τον τρόπο του όλα τα προηγούμενα χρόνια «δεν πειράζει βρε αδερφέ, ό,τι και να γίνει θα περάσεις την τάξη», και έρχεσαι ξαφνικά στη Γ’ Λυκείου και προσπαθείς όχι μόνο να μαζέψεις να ασυμμάζευτα αλλά και να αντιμετωπίσεις τις φαεινές ιδέες μερικών ως προς την επιλογή των θεμάτων, λες και αυτοί δεν ζούνε στην Ελλάδα, αλλά σε κάποια άλλη χώρα όπου όλα δουλεύουν ρολόι, πόσο μάλλον η Παιδεία μας.

Την ώρα, λοιπόν, που στην Α’ και Β’ Λυκείου για να περάσεις την τάξη χρειάζεσαι γενικό μέσο όρο 9,5, φτάνεις στη Γ’ Λυκείου όπου ξαφνικά το σύστημα σε αναγκάζει από συμβατικό «αυτοκίνητο» να μετατραπείς σε αγωνιστικό ώστε να προλάβεις και εσύ να πάρεις το εισιτήριο για κάποιο Πανεπιστήμιο. Σε κάθε περίπτωση για να δομηθεί σωστά επιτέλους το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να κατανοήσουμε ότι η ρίζα του προβλήματος ξεκινάει από τις μικρότερες τάξεις. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε τις αλλαγές ώστε όταν τα παιδιά φτάνουν ένα βήμα πριν το Πανεπιστήμιο να μην πελαγώνουν και φυσικά στο τέλος να απογοητεύονται. Έχουμε φτάσει στο σημείο να παράγουμε νέες γενιές χωρίς γενική παιδεία, ουσιαστικά πολιτισμικά αναλφάβητες. Που ψηφίζουν χωρίς να ξέρουν πώς διορίζεται η Κυβέρνηση. Και αυτό είναι πολύ χειρότερο από το αν αποτύχει κάποιος να περάσει σε κάποια σχολή.

Σε κάθε περίπτωση οι νέοι δεν πρέπει να απογοητεύονται γιατί τα πραγματικά προβλήματα τώρα αρχίζουν. Πρέπει να γνωρίζουν ότι όταν έχεις μάθει να δουλεύεις και να αγωνίζεσαι, η ζωή κάποια στιγμή θα στο ανταποδώσει. Ακόμα και στη χώρα αυτή, που μισεί την προσπάθεια, που δεκαετίες τώρα εξισώνει τα πάντα προς τα κάτω. Ας βοηθήσουμε τα νέα παιδιά να κάνουν ΟΛΑ τα όνειρά τους πραγματικότητα… Το αξίζουν άλλωστε!

Υ.Γ.Έχουμε κι εμείς οι Φιλόλογοι τα μύρια όσα στραβά, αλλά μ’ αυτά που συνέβησαν στη Φυσική και τη Χημεία φέτος, οι αντίστοιχοι κλάδοι μάς ξεπερνούν κατά πολύ στην ταλαιπωρία των υποψηφίων. Παρά τα επιμέρους, αστεία πάντως, λάθη, τα θέματα στα φιλολογικά ήταν ισορροπημένα και λογικά.

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων

0
ekpedefsi enilikon

«Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων»

Στο πλαίσιο του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης, ΚΕΔΙΒΙΜ του Α.Π.Θ., θα υλοποιηθεί ο 5ος Κύκλος του προγράμματος «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων».

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των στελεχών και εκπαιδευτών της μη τυπικής εκπαίδευσης καθώς και των εκπαιδευτικών  της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εν ενεργεία και υποψήφια στελέχη  καθώς και εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους. Πιο  συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Αναπληρωτές και υποψηφίους για διορισμό στην εκπαίδευση
  • Διευθυντές, υποδιευθυντές και στελέχη  Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
  • Εκπαιδευτές Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
  • Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.).
  • Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που εμπλέκονται στο μεταλυκειακό έτος- τάξη μαθητείας
  • Εκπαιδευτικούς, Διευθυντές, Υποδιευθυντές, ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ
  • Εκπαιδευτές ενηλίκων πιστοποιημένους ή μη από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. που θέλουν να ασχοληθούν με την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Δομή του προγράμματος

Το πρόγραμμα, αποτελείται από δύο θεματικές ενότητες. Η 1η ενότητα που θα διαρκέσει από 5/8/2019 έως 12/10/2019, είναι συνολικής διάρκειας 200 ωρών και αποτελείται από έξι υποενότητες.

Η 2η ενότητα του προγράμματος θα διαρκέσει από 13/10/2019 έως 7/3/2020 και είναι διάρκειας 210 ωρών. Οι εκπαιδευόμενοι/ες στην ενότητα αυτή θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένoυ πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητάς τους.

Οι εκπαιδευόμενοι/ες επιλέγουν εάν θα παρακολουθήσουν μόνο την πρώτη ή και τις δύο ενότητες του προγράμματος.

Μεθοδολογία υλοποίησης του προγράμματος

Οι θεματικές ενότητες θα αναπτυχθούν με την αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, e-learning του Α.Π.Θ.

Παροχές του προγράμματος

  • Μοριοδότηση για διορισμό εκπαιδευτικών
  • Μέγιστη Μοριοδότηση  σε εκπαιδευτές και στελέχη για την συμμετοχή τους σε προκηρύξεις στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ)
  • Εκπαιδευτικό υλικό (βιντεoδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-bοoks, σημειώσεις, βιβλιογραφία)
  • Οδηγός μελέτης
  • Βεβαίωση συμμετοχής
  • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες ECTS

 

Κόστος Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 228 Ευρώ ανά ενότητα. Το κόστος συμμετοχής και για τις δύο ενότητες ανέρχεται στο ποσό των 456 Ευρώ .

Εκπτωτική πολιτική

  • ΑΜΕΑ, έκπτωση 20% (360 Ευρώ για δύο ενότητες, 180 Ευρώ για μία ενότητα)
  • Άνεργοι με κάρτας ανεργίας σε ισχύ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  • Προσωπικό Α.Π.Θ., έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  • Εκπαιδευτές ΙΕΚ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  • Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  • Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  •  Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)

Υποβολή Αιτήσεων

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο επιμορφωτικό πρόγραμμα από 14/6/2019  και μόνον ηλεκτρονικά. Για την επιλογή των υποψηφίων θα ληφθούν υπ’ όψιν οι τίτλοι σπουδών και η ενδεχόμενη προϋπηρεσία. Το πρόγραμμα αναμένεται να υλοποιηθεί από 5/8/2019 έως 12/10/2019 η 1η  θεματική ενότητα και από 13/10/2019 έως 7/3/2020 η 2η θεματική ενότητα.

Την Αίτηση για συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα θα τη βρείτε εδώ:

http://www.diaviou.auth.gr/eek_expertise_5

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Διοικητικά υπεύθυνη κ. Αικατερίνη Σιπητάνου (τηλ. επικοινωνίας: 6972 856292, eek.auth@gmail.com)  ή τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, Δρ. Αζαρία Μαυρόπουλο (τηλ. επικοινωνίας: 6944 308483 & 2310 995892, azarias@auth.gr).

 

https://www.vivliopoleiopataki.gr/product/611895/vivlia-ekpaideush-ellhnikh-ekpaideush-geniko-lukeio/Neoellhnikh-Glossa-_-Logotexnia-G΄-GEL-Krithria-aksiologhshs/

Θέματα 2019 – Λατινικά – Εσπερινό Λύκειο

0
Η διδασκαλία των Λατινικών και της Ιστορίας στη Γ´ Λυκείου

Θέματα 2019 – Λατινικά – Εσπερινό Λύκειο

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ

 

https://www.vivliopoleiopataki.gr/product/611895/vivlia-ekpaideush-ellhnikh-ekpaideush-geniko-lukeio/Neoellhnikh-Glossa-_-Logotexnia-G΄-GEL-Krithria-aksiologhshs/

Θέματα 2019 – Λατινικά – Ημερήσιο Λύκειο

0
Η διδασκαλία των Λατινικών και της Ιστορίας στη Γ´ Λυκείου

Θέματα 2019 – Λατινικά – Ημερήσιο Λύκειο

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ

 

 

https://www.vivliopoleiopataki.gr/product/611895/vivlia-ekpaideush-ellhnikh-ekpaideush-geniko-lukeio/Neoellhnikh-Glossa-_-Logotexnia-G΄-GEL-Krithria-aksiologhshs/

Υποβολή δικαιολογητικών για την συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού

0

Ενημέρωση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών για την συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού.

Σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού λήγει στις 11-7-2019 για τους υποψηφίους/ιες που επιθυμούν να εισαχθούν στις ΑΕΝ με τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων του ΥΠΠΕΘ ενώ για τους υποψηφίους/ιες που επιθυμούν να εισαχθούν στις ΑΕΝ με τη διαδικασία κατάθεσης  απολυτηρίου Λυκείου, τα αποτελέσματα της οποίας εκδίδει το ΥΝΑΝΠ, λήγει στις  08-8-2019.

Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2019-20 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΥΝΑΝΠ: www.yen.gr . 

H προκήρυξη σε μορφή pdf 

 

https://www.vivliopoleiopataki.gr/product/611895/vivlia-ekpaideush-ellhnikh-ekpaideush-geniko-lukeio/Neoellhnikh-Glossa-_-Logotexnia-G΄-GEL-Krithria-aksiologhshs/
Φιλολογικός Ιστότοπος
Περίληψη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.