Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου, Φάκελος Εκπαιδευτικού, Διδακτικές προτάσεις
Περιεχόμενα
Εισαγωγικό σημείωμα
Θεματικός άξονας H διαχείριση της ταυτότητας και της ετερότητας
στον σύγχρονο κόσμο
1η Διδακτική πρόταση: Ένας ξεχωριστός “Άλλος”
Αναπαραστάσεις σε αφηγήσεις
2η Διδακτική πρόταση: “Εμείς” και οι “Άλλοι” σε περιόδους κρίσης
Λόγοι και προβληματισμοί
3η Διδακτική πρόταση: Αναγνώσεις της ταυτότητας σε αφίσες του Ε.Ο.Τ.
4η Διδακτική πρόταση: Η αλλοτρίωση/μοναξιά του ανθρώπου
στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο
Θεματικός άξονας Ψηφιακό περιβάλλον
5η Διδακτική πρόταση: Στον κόσμο των ψευδών ειδήσεων
6η Διδακτική πρόταση: Καλλιέργεια του οπτικού γραμματισμού
με άξονα τις ψευδείς ειδήσεις
7η Διδακτική πρόταση: Μελέτη και ανασχεδιασμός ιστοσελίδας
8η Διδακτική πρόταση: Αναπαραστάσεις της ψηφιακότητας
σε αφηγήσεις – τραγούδια
9η Διδακτική πρόταση: Με αφορμή αναρτήσεις στο Facebook
Θεματικός άξονας Άνθρωπος και κοινωνικά περιβάλλοντα
10η Διδακτική πρόταση: Γλωσσική Ποικιλότητα
11η Διδακτική πρόταση: Η Εξερεύνηση του Διαστήματος
12η Διδακτική πρόταση: Τέχνη – Επιστήμη – Τεχνολογία
13η Διδακτική πρόταση: “Διαρροή επιστημόνων” στο εξωτερικό
14η Διδακτική πρόταση: Άνθρωπος και μηχανή: μέλλον και εργασία
15η Διδακτική πρόταση: Τι θα σημαίνει Άνθρωπος στο μέλλον…(;)
16η Διδακτική πρόταση: Ζωγραφίζοντας το μέλλον
17η Διδακτική πρόταση: Το μέλλον της εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1
Τρόποι αξιοποίησης του Κριτικού Γραμματισμού
για την ενίσχυση της Δημοκρατίας στο σχολείο
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2
ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΟΡΩΝ
1ο ΜΕΡΟΣ: ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
2ο ΜΕΡΟΣ: ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ