1.Η κατάκτηση του κόσμου.


Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Θα κατακτήσω τον κόσμο όλο.
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Θα κατακτήσω όλη τη γνώση και την υστεροφημία απέναντι στους μαθητές.
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Θα κατακτήσω την τουαλέτα του γηροκομείου, αυτή με την πλατιά πόρτα για να χωράει το «πι» και να μη το αφήνω απέξω όταν πηγαίνω για ούρηση. Αυτό το «πι» κάτι μου θυμίζει αλλά δεν θυμάμαι τι !

2.Τα συγγράμματα.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Δεν καταλαβαίνω τίποτα απ΄όσα γράφει αυτό το βιβλίο Αρχαίων.
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Δεν καταλαβαίνουν τίποτα οι άλλοι εκπαιδευτικοί, από όσα θέλω να δείξω με τις ανατρεπτικές μεθοδολογίες μου μέσα σε αυτό το βιβλίο Αρχαίων που έγραψα.
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Δεν καταλαβαίνω τίποτα απ΄όσα γράφει αυτό το βιβλίο Αρχαίων.

3.Η κοινωνική αποδοχή.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Παιδιά, να αποθεώσουμε τον καθηγητή μας σε αυτή την εκδρομή, ελάτε να τον σηκώσουμε στα χέρια ψηλά !
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Βρε παιδιά αφήστε με κάτω, θα μας δει ο διευθυντής, ότι με σηκώνετε ψηλά στα χέρια !
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Θα έρθει κάποιος να με σηκώσει για την τουαλέτα; Από το πρωί φωνάζω!

4.Οι μεγάλοι της Ιστορίας.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι μέσα στην τάξη: -Τη μεγαλύτερη επιρροή στην κοινωνικοπολιτική εξέλιξη των τελευταίων 100 ετών είχαν οι ιδέες του Karl Marx αφενός και του John Lock αφετέρου.
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες μέσα στην τάξη: -Τη μεγαλύτερη τηλεθέαση είχαν τα τελευταία 40 χρόνια τα ντέρμπι Ολυμπιακού Παναθηναϊκού.
Εκπαιδευτικοί γέροι στο σπίτι: -Τις ωραιότερες γάμπες τα τελευταία 5 χρόνια τις είχαν οι Ουκρανές και οι Γεωργιανές γυναίκες που με φροντίζουν. Αν πεθάνει πρώτη η πρώην εκπαιδευτικός σύζυγος θα ξαναπαντρευτώ και θα περάσω καλά.

5.Η τεχνολογία
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Κύριε, γιατί δεν χρησιμοποιείτε τον διαδραστικό πίνακα;
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Παιδιά, γιατί χρησιμοποιείτε συνέχεια αυτά τα μηχανάκια – κινητά για να κάνετε πράξεις;
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Γιατί με βάλατε πάλι μέσα σε αυτό το μηχάνημα;

6.Οι συγκρίσεις.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Καλά αυτός ο Χημικός δεν παίζεται, μας έμαθε όλα τα στοιχεία του Περιοδικού πίνακα λέγοντας μας ιστορίες.
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Σαν Χημικός πιστεύω ότι είμαι άπαιχτος. Έχω σημειώσεις από καμιά δεκαριά άλλους Χημικούς και πιστεύουν όλοι, ότι είναι δικές μου. Με αντιγραφές πήρα το πτυχίο μου και πιστεύουν όλοι, ότι είμαι ο Μεντελέγιεβ.
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Σαν Χημικός πιστεύω ότι είμαι άπαιχτος. Χτες βρήκα ένα μπουκάλι υδροχλωρικού οξέος στην αποθήκη του γηροκομείου και θα ετοιμάσω μία ωραία λεμονάδα για όλους τους συγκάτοικους.

7.Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Επιτέλους, ας βρεθεί η κυβέρνηση που θα βάλει βαθιά το μαχαίρι και θα κάνει αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Επιτέλους, ας καταλάβει ο κόσμος, ότι η αξιολόγηση είναι στημένη δουλειά για τους «ημέτερους»
Εκπαιδευτικοί γέροι: -Ως αξιολογητής έκοψα αρκετούς για μαύρη λίστα. Ελπίζω στην κατάσταση που είμαι εδώ στο ίδρυμα, μη σκάσει μύτη κανένας επισκέπτης που τον έχω αξιολογήσει.

8.Τα συνθήματα και οι φωνές.
Εκπαιδευτικοί ως έφηβοι: -Ψωμί – παιδεία – ελευθερία!
Εκπαιδευτικοί μεσήλικες: -Προσλήψεις – αυξήσεις – συντάξεις!
Εκπαιδευτικοί γέροι: – Λουντμίλα – πού΄σαι Λουντμίλα – έλα Λουντμίλα!

Προηγούμενο άρθροΜεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. – Η Ευρωπαϊκή Διάκριση
Επόμενο άρθροΈκδοση προσωρινών αξιολογικών πινάκων κατάταξης των προκηρύξεων 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019 ΑΣΕΠ
Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.