
Όπως υποστηρίζουν η δημιουργία με το νέο νόμο «ανεξάρτητης διοικητικής αρχής με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων» (Ε.Ο.Ε.)» εγείρει μια σειρά από ερωτήματα, καθώς οι Πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ανήκουν στην αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, από την αρχή της θέσπισής τους (1978) μέχρι σήμερα.
Ρωτούν λοιπόν τον υπουργό Παιδείας:
-
Σε τι ακριβώς αποσκοπεί η αφαίρεση αυτής της υψηλής αποστολής από τον πυρήνα της διοίκησης της εκπαίδευσης; Σε τι αποβλέπει η απομείωση του επιτελικού χαρακτήρα των κρατικών διοικητικών δομών, έτσι όπως συστηματικά εκδηλώνεται τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στο Υπουργείο Παιδείας αλλά και σε άλλα –επίσης βαρύνουσας εθνικής και κοινωνικής σημασίας- Υπουργεία;





