Αρχική Blog Σελίδα 2841

Το φιλολογικό πρόγραμμα του «Νέου Λυκείου»

ΠΛΑΤΩΝΑΣΨηφίστηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για το «Νέο Λύκειο» και οι μαθητές της Α Λυκείου θα έρθουν αντιμέτωποι με μια σειρά αλλαγών στο πρόγραμμα των μαθημάτων και στον τρόπο εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.

Η σημαντικότερη αλλαγή για τα φιλολογικά μαθήματα του Λυκείου είναι η αποβολή των Λατινικών από το ωρολόγιο πρόγραμμα της Β Λυκείου.

Στην Α Λυκείου το πρόγραμμα των φιλολογικών μαθημάτων έχει ως εξής:

α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (5 ώρες)
β) Νέα Ελληνική Γλώσσα (2 ώρες)
γ) Λογοτεχνία (2 ώρες)
δ) Ιστορία (2 ώρες)

Στη Β Λυκείου τα Λατινικά εξοβελίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα που έχει ως εξής:

Υποτροφίες Ιδρύματος FULBRIGHT

paideia6565Πρόγραμμα για Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Study of the United States Institutes (SUSI).

Εγγραφή από Τρίτη  10 Σεπτεμβρίου 2013 έως Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013.

Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής αίτησης: Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013.

Το «Ινστιτούτο Αμερικανικών Σπουδών», ένα ακαδημαϊκό πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας έξι (6) εβδομάδων, απευθύνεται σε καθηγητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν Αγγλικά, καθώς και σε επαγγελματίες που ασχολούνται µε την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών, την εκπαίδευση διδασκόντων και τη συγγραφή σχολικών βιβλίων και εγχειριδίων.

Προτεραιότητα η ειδική αγωγή

mineduΤο ΤΕΕ ειδικής αγωγής στη Χαλκίδα επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Συμεών Κεδίκογλου, για τον αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς.

Ο Υφυπουργός επέλεξε ένα Σχολείο Ειδικής Αγωγής σηματοδοτώντας την ευαισθησία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και την προσωπική του, στα θέματα της Ειδικής Αγωγής.

Φέτος, προορίζονται 4.800 πιστώσεις, περίπου 700 περισσότερες από την περσινή χρονιά, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: 2.000 πιστώσεις για την παράλληλη στήριξη, 2.000 για ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης και 823 για ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και εν γένει για Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.

Ο Υφυπουργός ευχήθηκε σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Σε κοινό απεργιακό μέτωπο οι εκπαιδευτικοί

ekpaideyshΚοινό εκπαιδευτικό μέτωπο επιχειρούν να δημιουργήσουν καθηγητές δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων και δάσκαλοι, κάνοντας λόγο για «απεργιακό τσουνάμι», σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν.
Υπενθυμίζεται πως η ΟΛΜΕ έχει κηρύξει πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες, από τις 16 Σεπτεμβρίου, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (ΟΙΕΛΕ) έχουν εξαγγείλει 48ωρη απεργία για τις 17 και 18 Σεπτεμβρίου, ενώ στον χορό των κινητοποιήσεων αναμένεται να μπουν και οι δάσκαλοι (ΔΟΕ), που όμως θα λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις αύριο.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης κάλεσε όλους τους φορείς, και ειδικά τους φορείς της υγείας, να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών. Στήριξη ζήτησε και από τους γονείς και τους μαθητές: «Δεν είμαστε εμείς που κλείνουμε τα σχολεία, αλλά η κυβέρνηση. Προχωράμε δυναμικά σε κοινό μέτωπο με γονείς και μαθητές».