Την Πέμπτη 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μία μακρά και εποικοδομητική συνάντηση της Υφυπουργού Μερόπης Τζούφη με μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.), παρουσία του προϊστάμενου της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παναγιώτη Κασσιανού. Στόχος της συνάντησης ήταν η αποτίμηση του έργου της πολιτικής ηγεσίας στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και η συζήτηση επί του νέου νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου, που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, μέχρι τις 26 Μαρτίου.
Στο πρώτο μέρος της συζήτησης αναλύθηκαν εκτενώς ζητήματα που αφορούν στη διοικητική και υπηρεσιακή οργάνωση των κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όπως το ωράριο εργασίας και ο καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων αυτών, καθώς και η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών.
Η Υφυπουργός επεσήμανε πως η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δίνει ιδιαίτερο βάρος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και υπενθύμισε το πλήθος των προσλήψεων αναπληρωτών που έχουν γίνει, με αποτέλεσμα, για πρώτη φορά, το προσωπικό των συγκεκριμένων κλάδων μόνιμων και αναπληρωτών να φτάσει τα 4.200 άτομα.
Στο δεύτερο μέρος, συζητήθηκαν αναλυτικά οι διατάξεις του νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου, με την πολιτική ηγεσία να εξηγεί λεπτομερώς τις αρμοδιότητες του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ) και των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ). Υπογραμμίστηκε πως οι νέες δομές θα έχουν εξωστρεφή χαρακτήρα και θα σημάνουν το πέρασμα από την πρότερη, μονοπρόσωπη υποστήριξη του σχολείου, σε μια διεπιστημονική και συνεργατική βάση.
Η συζήτηση κατέληξε σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις και συγκλίσεις, ενώ αποφασίστηκε να ορισθεί νέα συνάντηση εντός των επόμενων ημερών, ώστε να συνεχιστεί ο διάλογος μεταξύ του Υπουργείου και της Ομοσπονδίας. Τέλος, η Υφυπουργός κάλεσε την Ομοσπονδία να προχωρήσει σε γραπτή κατάθεση τυχόν προτάσεων και παρατηρήσεών της επί του παρόντος νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου.